Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

ilk yazım

18/1/2006 - Merhaba..
Blog fikri nerden çıktı? Akşam kızımla yemek tarifi ararken gördüğümüz bloglar çok hoşumuza gitti. Yapabilir miyiz? Deneyelim dedik.. Kimse okumazsa dört tane banko okuyucum var.. Yayın hayatıma böylece başladım. Veeee huzurlarınızda Lale'nin Bahçesi... Bazen burda olurum, bazende uzunca bir süre ortadan kaybolabilirim.

• Yorum yaz!

18/1/2006 - ..
Yazan KeLeBeKk
Bence yapilmayacak birsey degil..sizde yaptiklarinizi paylasirsiniz olur biter..Bende yemek bloglarini gezinirken ilk blog acma fikrini düsünmüstüm. Bloglarla tanisali hem insan degisik seyler ögreniyo..Güzel paylasimlar dilegiyle...
Bağlantı

30/1/2006 - .:.
Yazan elki
Azıcık geciktim amma;
Aramıza hoşgeldin.
Bağlantı

27/8/2006 - bahçıvan abla selam.
Yazan isimsiz
size mesaj göndermiştim, çok acil lütfen bana ulaşırmısınız. önemli olmasa ben böyle ısrar etmem inanın.
saygılar.
Bağlantı

26/12/2006 - İyiki açmışsın
Yazan mavianne
Süper yazılarını okuyorum, balarda yemek tarifleri de varmış, resimlerde,
Harikasın
Bağlantı

4/6/2007 - Selam
Yazan figoltx
Ben de Afrika'nin bati kiyisinda, Angola'nin bassehri Luanda'ya tasininca gunlugume yazdiklarimi ve çektigim ilginç fotograflari paylasmak amaciyla kendime bir blog yaptim. Iyiki de yapmisim, acayip keyifli :-)

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed