Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

19/1/2006 - hastayım hasta canım istiyor pasta
küçükken ,bu tekerlemeyi ilk duyduğumda gerçektende hasta olana pasta yapılır, sanmıştım .Halbuki annem hemen tavuk suyu çorba yapardı .PEKİ, biz şimdi ne yapacağız.. Çorbamız bile elden gitti . Kendimizi gelişmekte olan ülkeler arasında sanıken üstelik buna birileri tarafından inandırılmışken , TV de yurdum manzaralarını gördünmü ey halkım tavuğunu karısından değerli bulan zavvallı köylü de mi bütün suç . Kuş gribi habersiz mi geldi .TIK TIK kapıyı vurdu müsaitmisiniz diye sordu.Ne demek sizi ağırlamak için bütün şartlar hazır dedik .3. dünya ülkelerinde bile bu manzaralar yoktur.Tekerlemeden nereye geldik. ben sabah nasıl boğaz ağrısıyla uyandığımı ,Biraz nazlanmak istediğimi,söyleyecektim .Bu gün hep birlikte evdeyiz .Küçük kızım final tatilinde , büyükse öğretmen olduğu için zaten yarıyıl tatilinde .Vatan senden hizmet bekler kalk kızım dedim . Vermidon-hot içtim .O sırada büyük kızım seslendi anne bana da sıcak bir şey yap diye . Kahve yada çay.Anlayacağınız bir annenin en büyük lüksü hasta olmaktır.Şimdi onlar alışverişe çıktılar da bana bilgisayarda sıra geldi.

• Yorum yaz!

23/1/2006 - anne dediğin güzel yemek yapmalı..
Yazan tuğçe
lale teyzemin yemeklerini bn bizzat denemiş olduğunmdan bu sayfanın sıkı takipçilerindenim.. kendisi gerçekten annelik vasfını taşıyan bir insan.. :p yemeklerine ne katıyoda süper oluyolar bilmiorum ama güler yüzü ve sevgisiyle sofrasını evini dolduran bir anne.. bu sitedeki püf noktalarıyla da çok anneye yardımcı olacağına eminim :) iyiki varsın lale teyzecim iyiki seni ve aileni tanımışım:)
Bağlantı

26/1/2006 - sanki benim yaşadıklarım.)
Yazan sureyyam
evet sevgili arkadaşım... bizim hasta olup naz yapmak gibi bir lüksümüz asla yok.öylede bir canım çekiyorki sorma.. şölee battaniyeyi alıp.. arada bir hafif hafif inliyerek.. tv de açık olmalı ama.. çocukların olmadığı anlarda bakmak gerek ..heheh.. arada bir iyi oluyor ama sıkça hastayım dememek gerek.. inamıyorlar.nazlı günlere sevgiler

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed