Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

28/1/2006 - kitaplar beni daha ne kadar bekler
Sırada okumamı bekleyen bir sürü kitap var. Şu Çılgın Türkler (Turgut Özakman) Erguvan Kapısı(Oya Baydur) bir kadın, bir erkek , bir levrek iskeleti( Solmaz Kamuran) Yüksek Topuklar(Murathan Mungan) Ama ben bu blog işine sardırdımya önce hele bi suyunu çıkarayım., sonra suyuna çorba yaparım. Hayatım boyunca yazmak istemiştim.Canım Türkiyem fırsatlar ülkesi; bana bu fırsatı sundu.Şans kapıyı aralar, o aradan girdin girdin ,giremedin giremedin.Hani eski Türk filmlerinde kahramanımız şarkı söylerken kapıdan gazinocular kralı geçiyor da tesadüf bu ya sesini duyuyor ya oh gelsin şöhret gelsin paralar. E peki bir yazım editörünün yolu bu sayfadan geçerse..

• Yorum yaz!

29/1/2006 - :)
Yazan pierrenaque
Bırakın zamanı durdurmayı yavaşlasa bile razıyım. Yapacak o kadar çok iş, söyleyecek o kadar çok söz ve okunacak o kadar çok satır var ki... Bazen bu ömür yetmez bir daha istedim diyesim geliyor, geliyor da...
Siz yazma işinin suyunu çıkarın bence, şahsım adına ben okumak istiyorum.
Sağlıcakla kalın...
Bağlantı

29/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
amanda arkadaşım gelmişte aman... hoş gelmiş sefalar getirmiş.. sevmek ne kelime kıskanıyorum bile... takip ediyorum.P aman haaa dikkattt gül koklama üstüme...sevgilerleee
Bağlantı

29/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan BibiS
yorumunuzu okuduktan sonra öyle içim açıldı ki mutlaka bana o güzel yorumu yazan insanın blogu ziyaret etmeliyim dedim.
beni bir cümleyle etkileyen kişinin blogu nasıldır diye düşündüm...
gelmekle çok da iyi yapmışım.
yine gelecegim,sizide her zaman beklerim
sevgiyle kalın...
Bağlantı

30/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sedence
Şu çılgın Türkler' i hala ben de bitirmeye uğraşıyorum ve dün de Erguvan Kapısı 'nı aldım.Son 10 sayfası kalan yedi evin sırları ' nı bitirir bitirmez ona başlayacağım.Kitap konusunda zevklerimiz benzeştiği için yazmak istedim.
Bağlantı

30/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan hopeandfaith
Benim de bekleyen kitaplarım var bir sürü.. "Bir kadın, bir erkek, bir levrek iskeleti" de bekleyenler arasındaydı. baktım sende de bekliyor. dün okumaya başladım. bu kadar kitap beklettiğim için kendime kitap almama cezası verdim. Yedi evin sırlarını almak için bekleyen kitaplarımı okumam gerekiyor. Bu yıl ay bazında kendime kitap okuma hedefi koydum.. Başka türlü olmayacak.. sevgiler...
Bağlantı

30/1/2006 - Ben Geldiiimm
Yazan MERAL
Sonunda benim en sevdiğim kitap kurdu yazabileceği bir ortam bulmuş.Kendisi benim yengem olur,aslında dayımla evlendikleri ilk yıllarda Lale abla derdim,sonra ne gerek varsa "yenge"rütbesi kazandırdım.Kendisi aile içinde entellektüel konularda konuşabildiğim tek insandır.Kitap okumak ve bundan haz duymak hele de sonunda Lalüşle yorumlamak en sevdiğim şeydir.(Bazıları kitapların başına yazdığımız notlarla dalga geçsede...)Aynı dili konuşabildiğiniz bir yengeniz varsa çok şanslısınız,üstüne bir de çok güzel yemekler yapıyorsa.Eeee kar tatili bitiyor,okul çıkışlarında eve gitmeden önce Lalüşe uğramaları da özlemişim doğrusu...(Sana yıllardır söylüyorum harcanıyorsun,sen yazar olmalısın diye,neyse belki bu sayfadaki yazılarından bir kitap bastırırız.Kitapçılar kralı yazılarını keşfeder umarım)

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed