Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

27/1/2006 - Heeeeeeer yeeeeerde kaar vaar
Yaşdaşlarım arkadaşlarım ADAMO'yu ve bu şarkıyı hatırladınızmı? devamı nasıldı? Ev de herkes hey! makinist film takıldı diyor.Karlar düşer,düşer düşer ağlarım,hep ismini,hep ismini anarım bu şarkı mı yoksa başka birşey mi?

İyi güzel yağdıda, romantik romantik yağdı da,gündem çaktırmadan değişti de, TVlerde suya sabuna bulaşmadan haber yapmak için dört elle sarıldıkları dayak yiyen cep sanatçılarını haber yapmaya ara verip, Yurdumdan kar manzaraları,yolda kalanlar malanlar işi götürüyorlar.Havalar düzelince artık toplu gösterim yaparlar.

Bizi habersiz bırakmayın anacığım.Biz onlardan haber alamassak naaparız.Hah işte yaptım yine yapacağımı yine akım derken kakım dedim.Halbuki ben size diyecektimki romantik romantik yağan kar aynı romantiklikte kalkacak mı? buda romantik bir yazı olacaktı.NE de güzel gidiyordu.Karlar düşer falan bu gidişle valla ben bu yazının sonunu bağlayamayacağım.Girdiğim yerden çıkamadım sinema da negüzel bir kapıdan girip öbüründen çıkıyorsun ben ne diyorum ya Şimdi ipin ucunu düğümlüyorum.

• Yorum yaz!

27/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan AR
"karda zordur yürümek
bekledim gelmeyecek"

"aaah özledim hem de çok özledim
ezberledim beklemeyi
yollar benim umudumdur..
yolları kapatmayın"
Bağlantı

27/1/2006 - :)))
Yazan pierrenaque
Bizim yaştakiler için normal davranış biçimleri...
Karlar düşer, eller güler biz ağlarız...
Ama sonunuda güzel bağlarız...:))

Bağlantı

26/12/2006 - İstanbulda kar var mı??
Yazan mavianne
Ankara'da sabah bir rar başladı şimdi yok,
1 sene önceki yazıların da şimdikiler kadar samimi
Bağlantı

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed