Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

OYA

9/3/2006 - OYA YAĞLI BOYA
Ben küçüklüğümden beri ona böyle seslenirim .1.dereceden kuzenimdir.Ama bizim Zuz Oya'nın bana kendisinden daha çok benzediğini söyler.Huy olarak da tip olarak da benzeriz gerçekten.Oya bi keresinde resimde kendini ben sanarak tarihe geçmiştir,İkinci tarihi olayımızda Zuz un kendi adıyla kızıma seslenmesidir

Oya ile mesela ayağımı birlikte kırdık.Beni tekerlekli sandalyeyle az gezdirmedi .Taksim İlk yardımda,O kadar ortak anımız varki mesela ben ondan beş yaş büyüğüm, ama ilkokulda velisi bendim .Birlikte gitmiştik kayıt olmaya ,kaydı yapanda bizim okulun hademesi Kamil Amcaydı.Kendisi aynı zamanda şehir bandosunda klarnet çalardı.Bizim kız Tarkan filmlerine bayılır.Şimdi bile bi kanalda Tarkan filmi oynasa hemen ona haber veririz İşi gücü bırakır seyreder.Küçükken sinemada tarkan filmi seyrederken tarkan atıyla koştura koştura gelirken ,ayağa fırlar ayakta alkışlardı,

Birlikte yaptığımız her program sonunda mutlaka bir maceraya dönüşür.Geçen bayramda Eminönü alt geçidinde kalabalıkta sıkıştık.Ben az kaldı sıyırıyordum kafayı.Şimdi orda ne işiniz vardı demeyin.Trafik çok sıkışık olduğu için Oya 'nın bulduğu kestirme yoldan gidiyoduk,,İkimiz de adres tarif etme özürlü olduğumuz için buluşmalarımızda birbirimizi karşılıklı olarak bekleriz.Bir bakarım Oya karşı kaldırımda beni bekliyor. Alışveriş yaparken birden yanımdan kaybolur.Sonra cep telefonum çalar filanca mağazadayım oraya gel der.

Geçen yıl bilet bulamadığımız için ayrı otobüslerle yolculuğa çıkıp,Ben ondan tam 2 saat sonra yola çıktığım halde sabah kahvaltısı verilen yerde birbirimize rastladık bana gözleme ısmarladı.İki saat sonra yola çıktığım halde gideceğimiz yere ben ondan 3 saat önce ulaştım.Kahvaltıyıda birlikte yaptığımız halde bu nasıl oldu hala şaşarız.

En zor dönemlerimizde de en mutlu dönemlerimizde de hep yanımızdadır.Evin kızı gibidir.Hadi bana müsade şimdi Zuz la birlikte yemeğe geliyorlar.









• Yorum yaz!

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
zuz dan sonra oyayı da tanımaktan çok memnunum...hele lale ablamı tanımak ayrı bir güzellik...bugünkü yemek menünüzü bilem biliyorum......benim içinde yiyin afiyetler olsun...........
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
çok hoş yaa:)) cidden birbirinize benziyorsunuz demek, yoksa karşılaşamazdınız kahvaltı için bence:)) benimde kuzenin bizim evin kızı gibi, hiç ayrılmayız.. çok egleniyorsunuzdur bence oyayla her nekadar o an insan sinir olsada deli gibi birbirini ararken, dinlerken komik anılar:)) sevgiyle kalın..
Bağlantı

9/3/2006 - AFİYET OLSUN
Yazan isimsiz
Valla darılmayın ama bir sözle Başlayacağım. " Anılardan bahsetmeye başladığınız an, yaşlanmaya başlamışsınız demektir. " Bu söz hiç aklımdan çıkmaz ama gelin görün ki anıları anlatmayı da dinlemeyi de çok severim. Hele böyle saf ve dürüstçe sevgi dolu anıları dinlemeye bayılırım. Hangi söz. ne derse desin. Çok güzeldi, elinize sağlık... Sonrada afiyet olsun, ne güzel yemekler hazırlamışsınızdır kimbilir. Sağlıcakla kalın ve anılarınızı hep anlatın.
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Didar40
''Altın Kızlar'' dizisi geldi aklıma .Fıkır fıkır bir ortam.Müsaitseniz ben de geliyorum.
Sevgiler
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
isimsiz olan eltim olabilir lale abla ama emin değilim onun tarzına benzettim de
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sedence
laloş ne güzel.....Böyle bir dostun olduğu için sana özenmedim desem yalan olur...Keşke benim de olsa....Dost kolay bulunmuyor işte...Ben bulamadım maalesef
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
çoook kıskandım çooook. Olurmu ya böyle olan var olmayan vaaaar. Ne güzel. Ben kalabalık ailelere bayılıyorum. Bİz burda 3 başımıza kalmışız. Kafayı yiycem. Herkese benden ve antalyanın mis kokularından selaaam. Kanalizasyon döşüyorlar bu ara gelmeyin. Her yer istanbuldan beter. sevgiler
...................................
aaaa bu arada blogu kilitlemeyi unutmuşsun. çaldım herşeyiniiiiii :))))))))


Düzenleyen baharla gün: 9/3/2006 saat: 10:35
Bağlantı

9/3/2006 - adres konusu
Yazan mitsuko
yazdiklari ne guzel ...umarim senin cok sevdigin kisiyle karsilasiriz..ama bulusma konusunda ortaya cikan karmasa.beni urkuttu...saka saka .....bir sorun olmayacak biliyorum
Bağlantı

9/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan tekeli
Allah muhabbetinizi artırsın
Bağlantı

10/3/2006 - ;)))
Yazan yaz
ne güzel anılar bunlar yaa ;)
gülümseyerek okudum....
Bağlantı

10/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence
Ne guzel dostluk anlatimlari, her zaman ilgiyle okuyorum boyle anlatilanlari! bu arada misafirleriniz bunlardi demek!! Haftayada bie gelecegiz yemege size ama biz misafir umdugunu degil buldugunu yer kelimesine uymayiz, illada bir seyler umariz,, mesela cumartesi 100 kilometre uzakta bir kuzen var onlara gidecegiz simdiden manti siparisi verdim! Onu umuyorum cunku,, size de gelmeden once bir siparis veririm olur dimii! Kendinize iyi bakin, sevgi ve mutlulukla kalin !
Bağlantı

10/3/2006 - Ne güzel...
Yazan pierrenaque
Kalabalık ve sevecen ailelerin dayanılmaz mutluluğu...
Gençken yalnızlığından çok memnun olduğum ama geçen yıllarla yerini büyük bir mutsuzluk ve hayalkırıklığına bırakan bu kalabalık aile hikayelerinizin her satırını büyük bir keyifle okuyor ve Allah mutluğunuzu ve birlikteliğinizi bozmasın da şu satırları devamlı okuyayım diyorum...
efendim...:)))
mutluolunvehepöylekalın...
Bağlantı

10/3/2006 - ...
Yazan turkanka
Allah hiç ayırmasın dilerim...
Bağlantı

10/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan BibiS
merhabalarr
ben geldiimm
küçük bir geç kalmış teşekkür için çaldım kapınızı yoklugumda esirgemediginiz desteginiz için...
artık elimden geldigince buralardayım daha dogrusu monütör izin verdigi sürece.sanıım bir haftaya kalmaz eskisi gibi devam edebilirim.
sevgiyle kalın
Bağlantı

10/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan COMPETE
Ne güzel insanın böyle degerli dostları olması... Umarım dostlugunuz baki olur
Sevgiyle kal Mutlu kal...!
www.sonromantik.net.tr.tc
Bağlantı

10/3/2006 - bi tanesiii
Yazan sureyyam
nasılsın gülüm.) yine döktürmüşsün... yine kaçamak geldim..biraz öncede ipeğime yazdım..bakıyorumdaaa planlar planlar... ohh ilk sen göreceksin mitsukoyu... :) koskocaman sarılıyorum sana ve izmirli ve abukcuğuma... hıı birde izmirlime söyle.. geçen gün o köprünün altından geçtim... onu anımsadım... sevgilerimle
Bağlantı

11/3/2006 - selamlar:)
Yazan mutlumavi
Ya hep güzel insanlarla dolu çevreniz , ya da siz güzelsiniz:))))
Bağlantı

16/3/2006 - .:.
Yazan elki
Anılarını sunumun çok nefis.
Sanırım karikatür dergileri hayranıydınız.
Hem mizah,hem tutarlılık bir arada,
Kaleminize güç katıyor.

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed