Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

SOBE YİNE YİNE YENİDEN

16/3/2006 - ANAAAAAAAAAAAAAA YİNE SOBE
Sevgili ipekyolu ve pınardnmz beni aynı anda sobelemiş.bu nasıl saklambaç anlamadım geçen seferde tam 6 kez sobelenmiştim.,sorular biraz farklı ama kim düzenlediyse ,daha yaratıcı olabilirdi gibi,Şimdi çok biliyosan sen yap derlermiş.Anam terslik ben de diyorum da inanmıyosunuz.Baktım herkes soruları madde madde cevaplamış çıkmış işin içinden.yok illaki bir girizgah yapilacak,Öyle ya giriş, genişleme ,sonuç bölümleri var,

Neyse hadi başlayalım

1-SİZCE SEVGİ NEDİR:

Anneanneme göre çok ayıp bi şeydi,gız gısmı sevmek mevmek bilmezdi.Tabi bu teyzemler evlenene kadardı.Bize gelince doğru dürüst birini sevip evlenseler oldu.Bana göre iyi bişey sevelim sevilelim,KAAAAAAAAAAAM alalım dünyadan(a ların üstünde inceltme işareti var gibi okuyun),

2-YENİDEN DOĞSANIZ NE OLMAK İSTERDİNİZ:

Kocama sorayım.o ne olmak isterse o olmak isterim.Şimdi o başka ,ben başka olursak onu nerde bulucam,

3-EN ÇOK DUYGULANDIRAN ŞARKI

Duruma göre değişiyo.,Ama sıkı bir SEZEN ci olarak.,şunu söyleyebilirim bütün şarkıları her tür duyguma yol arkadaşlığı yapmıştır.Bi de MİHRİBAN,ama aslında.,Sertab Erener in ''Hadi yüreğim ha gayret,hele sıkı dur.hadi sabret.bu bir rüyaydı sabret.

4-EN ÇOK ETKİLENDİĞİN ŞAİR:

Etkilendiğim demeyelim de şiirlerini okumaktan zevk aldığım diyelim.Bizde ATTİLA İLHAN,yabancı Şilili şair PABLO NERUDA

5-iSMİNİZİN NE OLMASINI İSTERDİNİZ

Şehriban.Ya ismimi çok severim ben sadece güzel bir çiçek ismi olduğu için konmamış bana .Daha önce de anlatmıştımya kendiside ihracatcı olan dedem tarafından ,doğduğum yıl Türkiyeden Hollanda ya LALE soğanı ihraç edildiği için onun anısına verilmiş.Tarihe tanıklık ediyoruz şurda

6-HİÇ AŞIK OLDUNUZMU:

Olmam mı benim nerem eksik,Aşık olduğumu sandıklarım hariç.Tam anlamıyla bi kez,Masmavi gözlü bir adamdı.Hep yeşil parka giyerdi, Bi de ciddi naaaaaaaaaapsan bakmaz,Yaptık her türlü numaramızı,vardı elbet bizim de bildiğimiz bi kaç bişey,Allem ettik,kallem ettik,biraz dış yardım aldık,Biliyosunuz savaşta ve aşk da her şey mübahtır.Sonun da gördü beni senmisin öyle yapan inim inim inlettim,yerlerde süründürdüm.Zorla evlenmeye razı etti beni : ) Tam 24 yıl oldu.

7-HAYATINIZI DEĞİŞTİREN OLAY

Değiştirmedi de seyrini etkiledi,Körfez krizi ve Ölü Ozanlar Derneğini okumam

Yeter bu kadar zaten yeterince cılkını çıkardım.Şimdi geleneğe göre birilerini sobelemem gerekiyor.

,Kenyalı sen sıkılmışındır Kenyada o yüzden pierrenaque veeeeeeee onurtan hocam olsun hatta ortalıkta yoklar ama dönence ve cisilti de olsun, hatta baharlada olsun

• Yorum yaz!

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan maliacar
bu sobeleme işi çok güzel birşey birbirmizi daha yakından tanıyoruz
Bağlantı

16/3/2006 - SOBE
Yazan PETUNYA
Sobeleme işi güzel de kimse arşivlere bakmadan yeniden yeniden sobeleyince cılkı çıkıyor.Yeni sobe sorularına ve cevaplarına bayıldım .Bir kere daha sobelenirsen ne gibi sorular hazırlayacaksın doğrusu merak ettim.Sevgiyle kal.
Bağlantı

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
sobe sobeee. Yine yakalandık ama ne yapalım ;) biraz özele girmiş bunlar ama yav. ama ne matrak yazmışın her zamanki gibi bayıldım yazdıklarına. Sevgiyle kal. Bakalım ben kimleri sobeliycem???
Bağlantı

16/3/2006 - Nietche mi divan mı??
Yazan pnardnmz
ilk bloğabaşladığımda güncel bloglardan tıklıyorum,, bi sobelemece gidiyor.. ne sobeleyenim var ne sobeleyecğim kimse.. artık zenginim dosttan yana..
sağol .. ama inan kitap sobesi ben sevgi sobesini cevaplarken gelmiş..
söyle bakalım.. Nietche mi Divan mı ?? hıı?? niye??
Bağlantı

16/3/2006 - BU SEFER GÜZEL OLMUŞ
Yazan berkol01
Bu sobeyi daha çok beğendim. Elaleme ne benim gittiğim filmden, seyrettiğim proğramdan, yediğim yemekten; annem ne öğrettiyse, kocamın bütçesi ne kadar sa onu yapıyoruz, harcıyoruz. Beni mali bütcem için seçecek arkadaşı ne yapayım. Allah'a şükür evimiz var, arabamız var; sözüngelişi yarın deprem olur ev yıkılır, Allah korusun araba gelir arabanı parçalar; hani nerde servetin ? Gönlün zengin olsun, kalbin temiz olsun gerisi boş. Ay bu gün çok duygusalım.Göz pınarları şıkır şıkır akıyor.
Benim eş de eski parkalılardan, yazını akşama okutacağım. Beğeneceğini umuyorum. Hatta eminim. Öptüm tatlım...
Zerefşan
Bağlantı

16/3/2006 - merhabalar....
Yazan bethesna62
Farklı olsada sobelenme işi uzayacak gibi nerudanın şiirlerini bende çok severim. Sevgiyle kal...
Bağlantı

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
CANIMYA SENİ İYİKİ TANIMIŞIM....BANA MUTLULUK VERİYORSUN...BUARADA DIŞARDAYDIM YENİ GELDİM VE İLK SANA BAKIYORUM...ÖPTÜMMMMMMMMMMM
Bağlantı

16/3/2006 - :))
Yazan beneklikelebek
Cevaplarınız çok güzel ve pozitif elektrik saçıyor...
Sevigyle ve kocacığınızla kalın:))
Bağlantı

16/3/2006 - çaya geliyoruum :))
Yazan dungeon
ben geliyom yingeee akşama size.. çay suyu koycan de mi? :)) ben çok severim çayı bu arada.. sobelenme konusuna ve sorulan sorulara gelecek olursak da bence de sorular çok iyi seçilmemiş.. bir önceki sorular 4 sayısına rağmen :)) daha iyiydi bana kalırsa.. hani her şeyden 4 tane istedilerdi ya.. allahım ben de o konuda 4 kere sobelendim o zaman sonra 3 kişi daha sobeledi ama yazmadım bi daha tabi.. sıcak bakmıyorum ben de bu olaya bir türlü ne yalan söyleyeyim.. sorulardan ve içeriğinden dolayı özellikle böyle düşünüyorum yoksa tanımak güzel... sevgilerimlen.. :))
Bağlantı

16/3/2006 - selamlar
Yazan nesrin32
Vallahi bende sobelendim ama henüz cevap yazamadım bende senin gibi eşime aşığım...güzel anlatmışsın bakalım ben ne yazıcam:))
sevgiler..
Bağlantı

17/3/2006 - SOBELENMEK
Yazan onurtan
Vallahi haklısınız. Acaba bilmediğimiz birileri bizimle kafa mı buluyor? Ama bunları okumak ta okadar zevkli ki... Neyse madem adet böyle, adeti bozmayacağız. Yorumlarınız için teşekkürler... Bilgisayarın başına oturdum mu önce size bir uğruyorum. Umarım benden bıkmamışsınızdır. Maya işine gelince, o doğrudur merak etmeyin, onların bizden daha iyi öğretmen olacağından eminim. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

17/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Bi tanesi lalesi... güzeller güzeli... ne hoş yazmışsın gönlüne sağlık... sıcak ve içten.. sevgiler ve iyi gecelerrrrrr
Bağlantı

17/3/2006 - Sevgisiz Yaşanmıyor...
Yazan Didar40
Sevgi konusunda anlatacağınız çook şeyiniz olduğu sayfanızı açınca belli oluyor zaten o yüzden burdayız
Bizden de size sevgiler

Düzenleyen Didar40 gün: 17/3/2006 saat: 01:42
Bağlantı

17/3/2006 - ..............
Yazan kemalce
Bahçeye izinsiz girdim...Siteniz güzel başarılar...
Bağlantı

17/3/2006 - kadın olmak
Yazan gulten
Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı. Annem, "Geç oldu," dedi, "zaten yorgunum, ben yatıyorum."
Kalktı, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı kaldırdı. Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu.
Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi. Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu.
Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı. Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu. Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek ütüledi, kopuk düğmesini dikti.
Çiçekleri suladı. Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu.
Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu.
Kek tarifleri defterini çıkardı, arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu.
Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.
Sonra gitti, temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü. Tırnaklarına baktı, törpüledi.
İçeriden "sen yatmaya gitmemiş miydin" diye seslenen babama "şimdi gidiyorum" deyip köpeğin su kabını doldurdu. Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı.
Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı.
Bana geldi, "haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın," dedi.
Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün giyeceklerini hazırladı
Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi.


İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir "ben yatıyorum" dedi ve gitti yattı.
Kadınların neden daha uzun yaşadığını merak ediyor musunuz?

Çünkü onların yapısı uzun çekişli…..

Hanımlar; şimdi bu yazıyı istediğiniz kişilere yollayın.
Sonra da artık yatın J


Bağlantı

17/3/2006 - selam hocam;
Yazan yellowdaisy
aşık olmam mı?benim nerem eksik dimek he...
kız sen öldürcen beni....ay bu da komedyen..ciddi komedyenlerden ama..:)...
işin cılkı çıkmamış..valla çok güzel bir röportaj olmuş...ay banada vurur bu piyango yarın öbürsü gün..saadet zinciri gibi oluyor bu sobeleme olayları...hadi kaçtım ben..mucuk..:)
Bağlantı

17/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Sonunda kavustuk yine butun arkadaslarimiza, uzak kalmis olmak gercektende kotuydu,.abla insallah sizeler iyisinizdir, bugun oylesine dolasiyorum sayfalarda, kendimi askerden yeni gelen biri gibi gorup butun ayri kaldiklarimi ziyaret etme telasi icerisinde goruyorum,,sayfami ziyaretlerin icin tesekkurler.Iyiki varsiniz gercektende,, bu sobelenme isini gordum ah dedim yinemi ama bu sefer sorular baska ve biraz daha damardan, olsun bakalim seve seve cevaplayacagiz, kendine iyi bak,,hoscakal ablacam!!tekrar donecegim sayfana!!
Bağlantı

17/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence
Lale abla ben su durumu biraz karistirdim kim kimin kizi, kim kimin kardesi....Su aile cizelgesini bir bana aciklayin sifirdan olurmu, simdi mitsuko abla sureyya ablanin ablasi dimi, ..yok yok abla sen bana senin blog aileni ve onlarin blog ailesini bir bana izahet olurmu! Mitsuko abla geliyor demek, guzel zaman gecirin insallah, hersey gonlunuzce olsun, bizden de selamlar sizlere,,,

Bağlantı

18/3/2006 - slm
Yazan cisilti
Nihayet geldik buralardayiz.Ozlemisim.Yine mi sobelendik?:)ama bu sefer degisik bir sobeleme.Tabii ki cevaplayacagim hemde zevkle ama Insallah yarin . Cevaplarin cok guzel hosuma gitti.
Bağlantı

18/3/2006 - TANITIM
Yazan blogekle
Merhabalar, blogeklede tanıtımınızı yaptık size haber vermeyi de uygun bulduk.. incelerseniz seviniriz :) görüşmek dileğiyle der iyi çalışmalar dileriz...
Bağlantı

18/3/2006 - yine sobe
Yazan Kleopatra81
zevkle okudum yazdıklarınızı..aslında sıkıcı birşey bu sobe olayı..insan mecburi yanıtlar veriyor ama siz öyle yapmamışsınız ciddiye alarak güzel cevaplar vermişsiniz..
ayrıca ÖLÜ OZANLAR DERNEĞİ benim de hayatımda çok önemli değişikliklere yol açan bir kitaptır..
sevgiyle kalın..
Bağlantı

18/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
ablacım yoksun!.. mitsuko türkiyeye geliyordu, sizde galiba.. kendinize iyi bakın..iyi günler..
Bağlantı

19/3/2006 - ÇOK KEYİF ALDIM
Yazan aysenin
YAZILARINIZI ZEVKLE OKUDUM.KÖŞE YAZARLARINDAN BİLE DAHA AKICI YAZMIŞSINIZ.BUNDAN SONRA DEVAMLI OKUYACAĞIM.SİZİ ARKADAŞ EKLEDİM İZNİNİZLE.BANA DA BEKLERİM.
GERÇEKTEN OKURKEN KAFAM DAĞILDI.KENDİNİZE İYİ BAKINIZ.SEVGİYLE KALINIZ...
Bağlantı

19/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Hosgeldin abla, aciklamalarini okudum! Simdi onlari bir tarafa not edecegim, karistiriyodum habire, burada olabildigine sevindim, bzlerin yuzlerinide merak ediyosunuzdur dimi, insanlarin birbirini bu sekilde tanimasi ne kadar ilginc ve bir o kadar ne kadar guzell!! Iyi pazarlar gecirmeniz dileklerimle ablacim, evde ki herkese selamlarr..!
Bağlantı

19/3/2006 - süper olmuş
Yazan hopeandfaith
bu sobe sayesinde birbirimizin bilemdiğimiz hiçbir ayrıntısı kalmayacak.:)Ama bayıldım yazıya... opuyorum
Bağlantı

23/3/2006 - evet ilk defa........
Yazan rojinkb
evet ablacım ilk defa bu yıl aşık olduğum kızla çıkıyorum ve onu çok seviyorum.yazdıkların için sağol.....ben de orduluyum.ve bir ara bizim yaylayı sormuştun;perşembe yaylası.....aybastıda.belki duymuşsundur

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

Fotoğrafım
evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed