Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

İŞTE GELDİM BURDAYIM

5/3/2006 - İŞTE GELDİM BURDAYIM
Öncelikle arayan ,soran herkese teşekkürlerbeni çok bi mütehassıs ettiniz arkadaşlar.Biliyorsunuz benim koca bir kaç gündür hastaydı ,tam iyileşti işe başladı derken küt bir sancı hastaneye zor yetiştik,,Panikten üstümü giyerken bütün dolabı al aşağı etmişim.Böbrek taşı düşürüyormuş .Üç tane nur topu gibi taşı varmış.İkisi yola çıkmış ,biri hala ordaymış .,serumlar takııldı ,ağrı kesiciler derken şimdi iyi.Ya kan kusup kızılcık şerbeti içtik dedik hiç bir şey belli etmedik.

Geldik cumartesiye baktık iyiyiz evde de bunalmıştık.Adam evlerden ırak az kalsın blogcu olacaktı .Zaten ben hariç biliyosunuz iki tane daha var evde(abuk prensesve englihnymphy)kızlarımdır.Ama kocam derdi hep ,kızlara sen örnek olacaksın''annelerinin çıktığı dala kızları salıncak kurar sallanır'' .Dediği de oldu arkamdan bibaktım benim kızlarda blogcu oldu.Her neyse attık kendimizi dışarı .Üsküdar olmuş labirent .Tam böyle düşünürken arkam da ki adam bura aynı labirent gibi demesinmi yanındakine .Ya seninle aynı düşünceyi paylaşanların olması ne güzel bir duygu.Malum tüp geçit inşaatımız var.4yıl sürecekmiş .Bana göre bu hamur daha çok su kaldırır .Bakalım kaç dört sene.Bu tüp geçit olayı bana hep bir fıkrayı anımsatır.

Ülkenin birinde tüp geçit yapılacaktır.İhale açılır.Bir İngiliz ,bir Fransız ve de Temel ihaleye katılır .Sorulur inşaatta nasıl bir yol uygulayacaksınız.?İngiliz ,biz her iki uçtan başlayacağız kazmaya ortaya geldiğimizde yarım metrelik bir sapma olur.,onu da hallederiz.Fransız biz de demiş her iki taraftan kazmaya başlayacağız ortaya geldiğimizde 20-25 cm lik bir sapma olur onu da hallederiz.Sıra temele gelmiş.Bizde demiş iki taraftan başlayacağuz kazmaya ortada birleşduk birleşduk yoksa iki tüp geçidiniz olur.Bizimkide buna dönmez inşallah.

Üsküdarda ki labirenti aşıp geçtik ,Beşiktaşa ,Alkım kitabevi ne uğramam gerekiyordu kartlar yenilenmiş Yollar biter benim kitap taksitlerim bitmez.Yine pusulayı şaşırdım içeri girince ama kasaya gelince hediye aldığım bir kaç cocuk kitabının dışındakileri içim kan ağlayarak da olsa geri bıraktım daha okunacak bir sürü kitap sıra beklemekte onları okumadan yeni kitap almamaya karar verdim.Sonra ver elini Beyoğlu alemlere aktık Sen bu işlerden anlarsın kenyalı.Gece bilgisayara hiç gelemedim

Pazar günü kalktık herkesin programı var Naziş arkadaşlarıyla Ortaköy yapacakmış.Gamzeloş Kadıköy .,benim kuzenler toplantısı .,kocam evde damlayan muslukları tamir edecekmiş.Önce ben çıktım.Biraz önce geldim.Gamze vaz geçip gitmemiş.Kocam muslukları tamir etmemiş .baba kız keyif yapmışlar.Ama fırına tavuk koymuşlar ,fırın torbasında ,içeri girdiğim de mis gibi kokuyordu,bende tam kızarana kadar yazımı yazayım dedim .Arkadaşlar sanki çokdandır burada değilmişim gibiyim hepinizi çok özledim .

• Yorum yaz!

5/3/2006 - GEÇMİŞ OLSUN
Yazan onurtan
Merhaba değerli meslektaşım. Öncelikle geçmiş olsun. Berbat bir şeydir. Bakıyorum ana-kızlar üç koldan koşuşturuyorsunuz. Bu aslında çok büyük mutluluk. Keşke benimde böyle kızlarım olsa ve evin içi kalabalık olsa. Nedense kalabalık aileleri seviyorum. Hoşçakalın, kendinize iyi bakın. Selamlar.
Bağlantı

5/3/2006 - Slm
Yazan cisilti
Hosgeldin,gozumuz yollarda kaldi,esine gecmis olsun,zor bir durum hepiniz icin.tez zamanda bu sorunun ustesinden gelirsiniz umarim.Hoscakal.
Bağlantı

5/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
ya özlettin kendini valla...........eşin iyidir inşallah......dün bende yoktum..gece geldim..baktım laleciğimde yok.....fıkrana bayıldım.öptüm seni .
Bağlantı

5/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Abla nerelerdesin yaaa,,gecmis olsun oncelikle,,epeydir yoksun gercektende,,hadi bakalim tekrar hosgeldin aramiza,bugune dair guzel seyler olmustur insallah,,tabi oralara yaz geldi biz buralarda kis la mucadele ediyoruz,kiskandirin bizleri bakalim,,neyse yine ugrayacagim sayfana,,hoscakal abla..!
Bağlantı

5/3/2006 - Özledim ya...
Yazan berkol01
Canım benim geçmiş olsun. Sorma valla benim eşim de böyle, şeker var, devamlı ilaç alınca kalıntılar taş oluyomuş. Geçen sene yaz da aşkım sıcak su içinde küvetten çıkamadı. Damarları açarmış sıcak çabucak taş aşağı inermiş. Doktorun yalancısıyız.
Kadıköy Alkım'a gelirsen karşılaşırız. Çocukların her dakka bir istediği oluyor.
Sevgilerle tekrar geçmişler olsun....
Zerefşan
Bağlantı

5/3/2006 - geçmişler olsun
Yazan gulten
lale ablacım çok geçmiş olsun ...napsak bı kurşun mu döktürsek ...nese anladık kı herşey geçmiş ıyısıniz...sevgıler ıyı akşamlar
Bağlantı

5/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan tekeli
Öncelikle geçmiş olsun.Anlatımınıza güldüm biraz kusura bakmayın çok içten ve samimi bir anlatım üçtane nurtopu gibi taş :)))
Alemsiniz birde yorum yazmışsınız Kastamonu ile ilgili blogta cevap verdim bakın isterseniz.esen kalın.
Bağlantı

5/3/2006 - .))
Yazan beneklikelebek
Afiyet bal şeker olsun.. Ama pıt pıt yağ veya lop lop et olmasın:))
Bu arada sayenizde ben de yeşil çaya başladım (yazılarınızda yeşil çayı sık sık anıyordunuz).. Mitsukolarda içmiştim orjinali oldukça acı gelmişti.. Şimdi aromalıları çıkmış sevdim.. Ee kendimize iyi bakmalıyız:))
Bağlantı

5/3/2006 - Harika...
Yazan pierrenaque
Önce eşinizin daha iyi olduğuna sevindim, ben çekmedim ama çeken arkadaşlarımı bildiğim için Allah kurtarmış diyorum. Sonra gelelim istanbul gezinize işte o harika, baharın habercisi bu günlerde yanınızda sevdiklerinizle bir boğaz ve istanbul turu, üstelik mekanlarımızda. Kenarından köşesinden bizde tattık yazınızda ve sizin mutluluğunuzu ve huzurunuzu içimizde hissettik.
Elinize sağlık kelimeleriniz için.

mutluolunvehepöylekalın...

Bağlantı

5/3/2006 - gecmis olsun
Yazan mitsuko
hastaliklar pesimizi birakmiyor ....bir arkadasim bobrek tasi dusurmenin ne kadar aci verici oldugunu anlatmisti..buyuk gecmis olsun...
hafta sonlarinin yogunlugu ....is guc nedeniyle yapilamayan bir dolu sey,ziyaretler vs hafta sonuna kalir ....yogun gunler gecirmisssin ama guzel taraflarini da bulmussun ....bu ayin sonunda donuste bir gun istanbula ayirabilecegim kismet olursa gorusuruz ....
Bağlantı

6/3/2006 - Büyük gecmis olsun
Yazan wildrosen
Cok zor bir durum umarim tekrar yasamazsiniz.
Yillar önce esimde cok büyük sancilar cekti,
meger böbrek tasi düsürüyormus.
Tekrar gecmis olsun. Ailenizle mutlu ilkbaharlara.
Sevgiler Sonia...
Bağlantı

6/3/2006 - taşlarda deprem oluşturur.vay o zaman
Yazan eltin abla
eşimde 3 ayda bir devamlı taş düşürür.siyah turpu kabuklu iyice yıkayıp robottan geçirdim.suyunu süzdüm aç karnına günde 1 bardak içirdik.ameliyat demişlerdi.bu(iğrenç şey)turpu içtikten sonra taş yok olmuştu.denemenizi tavsiye ederim.ancak mide problemi yoksa.ayrıca taşlar düşünce analiz yapılıyor.ona göre yenmemesi gerekenler söyleniyor.bize yoğurt suyu iyi demişlerdi eşime o kadar çok zorla içirdimki.analiz sonrası calsolat taşıymış.böyle taşı olanlar sadece süt ve süt ürünleri yememeliymiş.artık bunları biliyoruz.ayrıca çokkk su içilmeli.eşinizede geçmişolsun
Bağlantı

6/3/2006 - merhaba
Yazan bigblog
çok çok geçmiş olsun eşinize acil şifalar dilerim.O güzel yazınızı ve araya sıkıştırdığınız fıkrayı zevkle okudum.Allah sağlık sıhhat versinde hep bir arada olalım böyle.Esen kalın
Bağlantı

6/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

abla yazini bir kez daha okudum ama sonuna geldigimde acikmis oldugumu hissettim,bir de yemekten bahsedinceeee iyice aciktim,mutfak ziyaretlerine baslayayim ben simdi,belki birseyler bulurum,neyse iyisiniz ve guzelce eglenmissiniz,,hayat insallah hep guzel ve mutluluklarla gecsin sizin icin,,kendine iyi bak abla!!
Bağlantı

6/3/2006 - iyi haftalar
Yazan mutfaksolisti
iyi ya işte. hoşgeldin safalar getirdin.
biz de iyi biliriz o nur topu gibi taşları, eviniz yakın olsaydı nazarlıkla hayırlı olsuna gelirdik. geçmiş olsun dileklerimle... sevgiler
Bağlantı

6/3/2006 - GEÇMİŞ OLSUN
Yazan bethesna62
Eşinize geçmiş olsun.Bende tanıştığıma çok memnunum.Yaşam sevinciniz hep var olsun....Sağlıklı Günler....
Bağlantı

6/3/2006 - annemmmm
Yazan acilarparki
ya senin şyu anlatım diline hayranım...hastalığı okadar güzel bi şekilde anlatıyorsun ki insan babamıza üzülürken birden gülümsüyor..umarım tez zamanda atlatır..o minitk yavruda çıkar dışarı.....sen çok iyi bir insansınki iki tane (ben birini tanıyorum) sharika insan yetiştirmişsin onlar o salıncakta sallanırken eminimki sende mutklu oluyorsundur..hep gül.....
Bağlantı

6/3/2006 - .:.
Yazan elki
Ne demek efendim siz hep burdasınız,
Bizler ardınızda gezdik yine İstanbul'u.
Enişteye geçmiş olsun,
Allah şifalar versin.
Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
GÜRGEN : ( ZEVK SAHİBİ ) Cool bir güzel. Dış görüntüsüne ve bakımlı olmaya dikkat eder. Zevk sahibidir. Başkalarını kendinden fazla düşünür. Hayatı mümkün olduğunca kolay bir hale getirmeye çalışır. Disiplinli bir hayat için kılavuzluk eder. İlişkilerinde kibardır. Farklı sevgililer bulmak ister. Duygularıyla ilgili olarak mutluluğu yakalaması kolay olmaz. Çoğunlukla da başkalarına güvenmez ve kararlarından asla emin olmaz.

Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Didar40
Bir geçmiş olsun da benden,eksikliğinizi hissettim.Hoşgeldiniz.
Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan TahtaBacak
Eşine çok geçmiş olsun !!

Benzer bir olay başımdan geçti, böbrek sancısı nasıl olur çok iyi bilirim.

Geçmişler ola.....
Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
hoş geldin leylam ve sana da geçmiş olsun. Bizim direkde düşürmüştü taş. Doğum sancısından dokuz kat daha fazla diyor doktor. Hiç bir ağrı kesici etkilemiyor. Bayağı bi süre o şok iğnesiyle dolaştık. Bilirsin belki böbrek için avakado ağacının yaprağı kaynatılıp içiliyor çay gibi. Tam benim önümde iki tane ağaç var. Göndereyim sana. Çok iyi tedavi ediyor.
........................................................................
Bana bıraktığın not içinse talya oteli evime çok yakın. Biraz daha yürüseniz buranın bağdat caddesine çıkardınız. İnan bana o şöför de orda duruyordur. Hiç şaşırmadım başına gelene... onun içinde geçmiş olsun
Bağlantı

6/3/2006 - selamlar
Yazan nesrin32
Öncelikle geçmiş olsun eşinize.Sonrası bende istiyorum tavuk ayol bizsizmi yediniz?aşk olsun:)))
sevgiler..
Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan yellowdaisy
ba ba ba..ben yoktum..sende yokmuşun..geçmiş olsun hocam...böbrek taşı düşüren birini görmüştüm..doğum yapsa daha acı çekerdi herhalde...çok feci çok...
sende bir kafanı dinleyemedin...hep hastalık..bende tutuldum kaldım kaç gündür..yaz erken geldi dedim ya geçen...her yanım yakı dolu....
sevgiyle beraber saygıyıda getirdim hocanım sana...ikisi uslu uslu otursun bir kenarda...bişi yaparlarsa iki taane patlat..
ay yazık ayol..patlatma en iyisi...terlik at...daha şirin bi pataklama yöntemi:))))
Bağlantı

6/3/2006 - bu kez hikayem yok
Yazan pnardnmz
evet ihmal ettim sizi.. biliyorum , ama fırsat bu fırsat demişsiniz.. ne kadar çok şey yapmışsınız..
geçmiş olsun.. birçok tavsiye verilmiş zaten ama taş büyükse ağrı yapar ve düşmez.. us ile diğer yöntemler ile yerini tesbit edip endoskopik kırma yöntemi tedavidir..
diğer tüm sular , taşın cinsine göre asit veya alkali arttırıcılar sadece koruyucu..
siz en iyisi üroloğun dediğini yapın.. e bi de bol bol şefkat gösterin..
PS bu konuda annemden bir hikayem yok üzgünüm..

Bağlantı

6/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
yaaa.. işteyim.. gizli gizli yazıyorum...çok büyük geçmiş olsun bi tanecik lalem .. bahçem..bununla geçmiş olsun..merakda idim... tembel diye mesaj atacaktım.. birde baktım ki.. lalem bahçem hastanelerde uğraşıyormuş... çok geçmiş olsun.. sevgilerimle
Bağlantı

6/3/2006 - GEÇMİŞ OLSUN
Yazan PETUNYA
Allah beterinden saklasın dermansız dert vermesin.Böbrek taşları için avakado yaprağı çok iyidir ısrarla tavsiye ederim eğer bulabilirseniz.40 Yaprak bir litre su ile kaynatılıp içildiğinde bu taşları yok ediyor.Tekrar geçmiş olsun.Sevgiyle kalın.
Bağlantı

8/3/2006 - çoook geçmiş olsun
Yazan hopeandfaith
ben de yoktum bir süredir. Yoksa geçmiş olsun demeden geçmezdim burayı.. Çok çok geçmiş olsun!! Taş olayı berbattır bilirim.. Kocam, yani o zamanlar evlenmemize 1-2 hafta vardı, taş düşürdü ve ama o taş düşmeseydi bütün evlilik balayı vs. herşeyi ertelemek zorunda kalacaktık. Sonra 3-4 ay önce gece 3 gibi yine aynı ağrıyla aynı şeyleri yaşadık... valla bir daha olmaz umarım...

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed