Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

köşe yazarı

13/3/2006 - OLSAM OLSAM NE OLSAM,YAZSAM YAZSAM NE YAZSAM
Ben bir köşe yazarı olsaydım nasıl bir gazete de yazardım acaba,Siyasi içeriklimi,yok hayır ,olmazdı.Ben siyasi kimliğimi 12Eylül de bıraktım.Oh ne güzelmiş ya apolitik olmanın dayanılmaz hafifliği,,Seçim zamanı geldi mi gireriz kocamla kolkola gider, oyumuzu paşa paşa kullanır geliriz.Hem bu seferki seçimlerde kızlarda oy kullanma hakkına sahipler artık,Gideriz ailecek,.Aha siyasete bulaşmışlığım bu kadar olur artık,

Peki hani şimdi moda ya , yaşam yazarları deniyormuş adlarına ,yediklerini,içtiklerini,gezip tozduklarını anlatıyorlar.Şurda şunu yedik ,şunu içtik.,ordan kalkıp filanca yere gittik.Tabiiiiiiiiiii bunları yazdıkları için onlara herşey bedava,Anam zati bizde yaşadığımızı anlatıyoruz da ,hasbelkader bir okuyucu kitlemiz bile var.Biz ne yazarlar gördük basılan kitaplarını ayıp olmasın satılmadığı anlaşılmasın diye hepsini kendi alan.Üstelik bizimki bedava umuma açık.

Magazinci mi olsaydım.Niye olmasın ki geçen gün yorum yazan biri sayfamı magazinsel ve de hoş bulduğunu yazmış.Ama magazinsel olduğu içimi hoş.,hoş olduğu içinmi magazinsel onu açıklamamış.Biz asık suratlı bir toplum olduğumuz için güleryüzle bir şey anlatıldımı ciddiye almayız.İlle eline sopayı alıp öyle anlatıcan ki ciddiye alınasın.Neyseki bir önceki arkadaş gibi salak dememiş ,Bu arada tepki gösteren herkese çok teşekkür ederim.

Ya arkadaşlar benden olsa olsa gene bu gördüğünüz,yaklaşık 2 aydır tanıdığınız Lale den başka bir şey olmaz.

Bu yazı ,bu gün canım yazmak istemiyor dediğim de köşe yazarı olsan ne yapacaktın diyen Kızkardeşim ZUZ a ithaf edilmiştir.Günahı da sevabı da onun boynuna dır.

• Yorum yaz!

13/3/2006 - İtiraf ediyorum...
Yazan hasanC
Hımm...
Popüler yazmak güzeldir anlamındaydı o yorumum size....
Popüler yazılar ilgi çeker....
MAgazinsel derken kasıt buydu....
Ama, konuşur gibi yazan- ki ben de aynı cemaate dahilim- insanların yazıları her zaman sürükleyici olmuştur.
Edebi yazmak kapalı kapılar ardında kalmak ve insanlar sizi anlayamadığı için ' ben sadece kendime yazıyorum ' geyikleri ile kabuğuna çekilmektir.
İstemem mi ben de ;
" Zülfün kıvrımlarında siyahi ceviz taneleri gibi yağan karın altında " diye yazıp, milleti ceviz gibi yağan kar, adamın başını deler ya düşüncelerine gark etmek.
Olmuyor işte, ben de yazamıyorum öyle...
........
Magazinsel derken küçümseme anlamında değil, okunabilrliği yüksek yazı anlamında kullandım, umarım bir hata etmedim....
Kal sağlıcakla..... Zifiri karanlığın kara gözlüklü yazarı :) desem olmucak işte sayfan pırıl pırıl....
.... Güzl yazılarının aynı hızla devamı dileğiyle...

Düzenleyen hasanC gün: 13/3/2006 saat: 01:30
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan TahtaBacak
Ben valla sizi kelebek'te falan köşe yazarı olarak düşündüm, fazla magazinsel değilde hobi köşesi yazarı falan tadında...
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
bENCE SEN HAKİKATEN GAZETENİN KÖŞE YAZARLIĞINA YAKIŞIRSIN LALE ABLACIĞIM...ÖYLE HOŞ ÖYLE AKICI ANLATIM TARZIN VARKİ HİÇ SIKILMADAN OKUYORUM YAZILARINI DEVAM ET SEN BÖYLE SANA YAKIŞIYOR
Dost deniz kenarindaki taslara benzer.Önce tek tek toplarsin sonra birer birer denize atarsin ancak bazilarina kiyamazsin.Iste sen o kiyamadiklarimdansin


Bağlantı

13/3/2006 - ...
Yazan turkanka
gayette güzel bir yazı olmuş bence...aynı yoldan devam, kendinden devam...severek okuyorum tüm yazılarını...

Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Düşündümde... ikimizin tarzı aynı bence bizim köşemizin adı... şu olurdu

İÇİNİZDEN BİRİ......

Mis gibide olur.... canım arkadaşım..
Bağlantı

13/3/2006 - selam lalişko
Yazan yellowdaisy
sende öğretmen havası var lale...şöyle eğitici öğretici bir köşe olabilirdi..sende benim gibi uzun yazıyorsun..biz köşe yazarı olaydık gazetede bizim yazılardan başka yazı olmazdı sanırım...

çocuğun sütüne bal koyuyon di mi?
afferim hocanıma..:))))))))
Bağlantı

13/3/2006 - KINIYORUM ONLARI HER KİMSELER
Yazan berkol01
Kimler sana ne demişler öyle ÇEKEMEYENLER aşkım...ÇEKEMEYENLER
Sen onlara bakma çirkinliği yapan her zaman için kendi seviyesini gösterir.
Siteni hergün ziyaret ediyorum, sen merak salma . Arka fonu değiştirmişiz hııııı???
Kardeşim e beni kınamış ey allahım. Ben sakin sakin orda yemek tarifleri yazacaktım. Sen gel iki sitemide sobele hafta sonunda uğraştım durdum.
Sen doğru bildiğin yolda ilerle. Köşe yazarı olman daha da yakışacak. Ne de olsa bu birikim işi.......öptüüüüüüüüüüüüüüüümmmmmmm
Zerefşan
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Donence
Abla selamlar geldim sayfana, ya yolculuk yasadik biraz bu yuzden uzak kaldik sayfalardan, ee insallah iyisinizdir! Valla senden hayata boyle guzel ve olumlu bakabildikce hersey yazari cizeri olur, gonlun cok temiz ve iyiniyetli ve hep boyle kalsin umutederim! Galiba biri size kotu yorum yapmis,bosver abla tepki koymak onlarin isteklerine sahip olmasina aracilik etmek demek, gormemezlikten duymamazliktan gel, bosver gitsin! Tekrar gelecegim ziyaretine ve bir demlik cay hazirolsun ona gore,,hoscakall ablacim!
Bağlantı

13/3/2006 - KÖŞE YAZARI
Yazan onurtan
Merhabalar. Bence Her gazete de her tür yorum yazabilirdiniz ama iyi bir siyasi gazete de çok iyi siyasi yorumlar yazabilirdiniz. İnanın bana bir çok satılmış, köşe yazarıyım diye geçinenleri de cebinizden çıkarırdınız. Yalnız, Lütfen şu denizi olmayan yerin adını verin, çok merak ettim. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
ah ablacım sen kalbimizin yazarı oldun:)) ama gerçekten edebi yönün çok agır, yazıların ilgiyle okutuyor insanı.. bizde türkçe sınavlarında, köşe yazısı yazıcakmışız, bir gece önceden izninle bir yazını çalarım:P benim yazılarım pekte güzel değil :( allah ne verdiyse oan aklıma gelenler iyi kötü doldururum.. wallahi her gün pantolonum banyoya:) birde okulda sürekli biryerleri kazıyorlar.. bugün tank tekerlegi gördük, topraktan çıkarmışlar:)) üzerleri hep ot kaplıydı!.. ey gidi davutpaşa.. daha neler görcez:)) iyi geceler..
Bağlantı

13/3/2006 - aferin zuz
Yazan mutfaksolisti
zuz'a teşekkür etmek lazım.
ben bir kaç yazı önce, "niye bahçeli, hayvanlı çocuk hikayeleri yazmıyorsun?" diye sormuştum değil mi? vallahi ciddi ciddi söylüyorum. denemekte fayda var. sadece biz değil, cümle alem paylaşır o zaman.
lütfen yazısız durma.
Bağlantı

13/3/2006 - yakışır yingeme :)
Yazan dungeon
lale yingem.. valla yakışırdı sana köşe yazarlığı.. ben de o okuyucularından biri olarak diyebilirim bunu sana.. gelen o yorumu da görmedim ben hani şu magazinsel olayı.. tepkim de diğer arkadaşlar gibi olurdu o kesin de.. neyse valla teklif gelirse kabul et dirim yingee.. siyasete atılırsan da bir oy da benden sana :))
sevgilerimleee.. :)
Bağlantı

13/3/2006 - sen gazete...
Yazan kardanhasan
gazete cikarma...
paşa paşa otur yerinde..
on iki eylül paşalari gibi..
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan tekeli
Siz en iyisi gazetenin taaaa köşelerinde biryerlerde yazı yazmayı bırakın böyle iyi blogu unutursunuz o zaman bu samimi ve içten başkalarının deyimiyle magazinsel yazıları bırakır oralarda bilmem ki ne yazardınız.Okuyucu kitleniz fazlalaşırdı bayada sevilen bir yazar olurdunuz.Neyse ben karışmıyım sonra senden oldu dersiniz.Esen kalın.
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sedence
evet sen bir köşe yazarı olsaydın ben seni hergün zevkle okurdum.tıpkı şimdi yaptığım gibi..Baksana artık köşe yazarları sadece ne yaptım nereye gittim yok hangi ülkeye uçtum , şunu aldım , bunu yedim diye karalayıp köşe sahibi oluyorlar..sen onların yanında ohooooooooo......
Bağlantı

14/3/2006 - merhabalar
Yazan fiskos
henüz sizi ve bloğunuzu tam manasıyla tanımıyorum hiç bir fikrim yok. :) Ama bloğunuz çok güzele benziyor, çok sıcak samimi geldi bana. Profilinizi okudum ve kitaplara olan düşkünlüğünüzü kıskandım :) bende az okumaktan şikayetçiyim.:(

Tekrar geleceğim ve sizi daha iyi tanımaya çalışcağım inşallah. Hoşça ve sevgiyle kalın
Bağlantı

14/3/2006 - köşe yazarım
Yazan pnardnmz
aynı köşe yazarı kıvamı işte .. bir yazı boyunca neden yazamadığını anlatmak..
ben daha önce yorumumu vermiştim.. sabahları uğramadan gidemiyorum işe.. eğer sabah bir yenilik yoksa gün boyu uğraş dur.. iki iş arasında bak bakalım ne yazmış lale.. zuz'a katılıyorum.. her gün yazılmalı.. üstelik bir saati de olsun efendim bööle gerilim yaşamayalım..
sevgiler
Bağlantı

14/3/2006 - yaz yaz bı kenara butun sözlerıme...
Yazan gulten
lale ablacım ne olursa olsun ne konuda olursa olsun yaz ben okurum herkes de okur emın ol o her gun okudugumuz köşe yazarları sankı çok mu guzel yazıyorlar ...onlar için olay ve kişiler sabıt bır semra hanımları vardı gıttı şimdıyse hulya ve ferayelerı var en cıddısı bıle bakıyorum hep aynı...gunde ıkı gazete okumaya çalışıyorum kı ole bole dııl ölum haberlerını bıle okurum...nese kocaman öptum senı yaz yaz bızlerı sakın mahrum bırakma ...hatta tekrar edıcem bu yazdıklarını bı yerde topla ve kıtaplaştır aha şuraya yazıyorum en çok satanlara gırmezse bende napım saçlarımı kestırırım....
Bağlantı

14/3/2006 - slm annem...
Yazan acilarparki
senden varya herşey olur....ama öncelikle iyi bir anne.....sonra iyi bir eş,sonra iyi bir aşçı :P yaptığın börekleri biliyorum....ama kızın koklatmadı bile.....senden harika bir anlatımcı olur....sen varya sen ah sen...........cüppersin cüpperr
Bağlantı

14/3/2006 - KÖŞE YAZARI
Yazan PETUNYA
Eminim hiç birimizin köşe yazarı olacağız iddaası ve köşe yazarı gibi davrandığı yok.Sizin de benim de ve bizim gibilerin de ağdalı anlaşılmaz cümlelerle okuyanların acaba ne demek istedi düşüncelerine kapılmasına neden olduğumuzu da göremiyorum.Gayet net bir şekilde bir dostla bir arkadaşla konuşur gibi yazıp paylaşlaşıyoruz.Tarzınızı çok beğeniyorum.Devam sevgili lale.Ayrıca şunu itiraf edeyim en az bir köşe yazarı ciddiyetinde bugün ne yazayım,aman imla kurallarına dikkat edeyim ,aman cümleler düşük olmasın vb.gayreti içindeyim şahsen ben.Sevgiyle kalın
not:mumbar dolmasını hala seviyorsan bulunduğun yerde bulamıyorsan samimi söylüyorum gönderebilirim donmuş olarak.
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan susam
Merhaba sitenizle ve yazılarınızla ilk defa tanışıyorum bana göre bir site bundan sonra sizi yakından takip etmek isterim.yazılarınız çok başarılı devamını bekleriz.görüşmek dileğiyle.
Bağlantı

14/3/2006 - İYİ BİR KÖŞE YAZARI OLURDUNUZ
Yazan bethesna62
Sevgili lale gazeteciyim diye geçinenlerden iyi olurdunuz eminim.Eğitici olurdunuz. Canlı yaşayan yazılarını okumaktan zevk alıyorum.Hep böyle kal sevgi dolu neşeli.Güzel günler seninle olsun...
Bağlantı

14/3/2006 - MERHABALAR
Yazan berkol01
Nabersin fıstık bi de burayı ziyaret edeyim dedim . sana güzel bir Mevlana
dörtlükleri By........

Oraya gitme demedim mi sana?
Seni yalnız ben tanırım demedim mi?
Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi benim
Kaynağın benim demedim mi?

Bir gün kızsan bana
Alsan başını yüzbin yıllık yere gitsen
Dönüp kavuşacağın yer benim demedim mi?

Demedim mi su görünene razı olma?
Demedim mi sana yaraşır otağı kuran benim ancak ?
Onu süsleyen, bezeyen benim demedim mi?

Ben bir denizim demedim mi?
Sen bir balıksın demedim mi?
Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın?
Senin duru denizin benim demedim mi?

Demedim mi yolunu vururlar senin?
Demedim mi soğuturlar seni?
Oysa senin ateşin benim
Sıcaklığın benim demedim mi?

Türlü şeyler derler sana demedim mi?
Ölmezlik kaynağını kaybedersin ,
Yani beni kaybedersin demedim mi?
Söyle bunları sana hep demedim mi?
Mevlana Celaleddin Rumi



Bağlantı

14/3/2006 - nobele aday
Yazan mitsuko
blogcu lar arasinda nobele aday olabilirsin
Bağlantı

14/3/2006 - Yazmak ya da yazmamak...
Yazan pierrenaque
Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmak açılmak, açılmak duyurmak, duyurmak anlatmak, anlatmak hissettirebilmektir bence. İçinden geldiği gibi yazan bir insan da duygularını hissettirebiliyorsa bir başkasına bence yazmalıdır. Bir kişi de okusa, bin kişide okusa önemli değil...
Önemli olan yazmak, yazdıklarını paylaşmak ve paylaştıklarınla bir yüreğe bir şeyler hissettirebilmek...

bugün 14 mart salı keny@lı mutlu günler diler...
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Donence
Gecen gun bana bir yorum geldi yada ben ruyada gordum mitsuku abla seni gormeyemi geliyo, omu yazdi senmi dedin onu da hatirlayamiyorum, simdi bir yorumlara bakicam, kim ne demis,,,Simdi nerelerdesin abla, yoksun sayfanda!! Insallah tez zamanda geilrsin, kendine iyi bak, istanbulda biz de kimime siginsak diye dusunuyoduk valla galiba bu sansiz kisi sen olacaksinn,,Neyse umarim gorusmek nasip olur, kendine iyi bak ablacim, hoscakall! (Bugun gunese carpildim, pek kendimde degilimmm galiba)
Bağlantı

14/3/2006 - Merhaba
Yazan www.wilderrose.blogspot.com
Ben sekiz gündür yoktum evde, malumunuz Lalecim Bahce ile hasir nesir olduk.
Eve gireli tam iki bilemedin üc saat oldu. Kendi sitelerimi söyle kisa bir sekilde dolastiktan sonra kendimi burada buldum. Demek ki beni buraya ceken bir sey vardi.
Fazla söze gerek yok; daha kendi blogumda güncelleme yapmadan sana yorum yaziyorum. Lütfen o güzel yazilarina devam; inan, eminim herkes zevkle okuyor yazilarini.
Sevgiler Sonia...
Bağlantı

14/3/2006 - :)
Yazan mutlumavi
Ne yazarsanız yazın , kesin okunacaktır:)
Bağlantı

14/3/2006 - :)
Yazan beneklikelebek
İçinizden geçeni yazmak en güzeli..İlgiyle izliyoruz..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
senden iyi eğlence yazarı olurdu. Öyle bişi varmı onu da bilmem ama ben yaptım oldu. Sevgiyle kal(reçelden yedim sağol)
Bağlantı

16/3/2006 - mis kokan lale bahçesi
Yazan isimsiz
bence sana ne yakısır durrrr bı duussuuneyimmm senden cok samımı dost mıs kokan anne mukemmel bır aşcı veee cok guzel eş olur...... :) gelelim baska bır konuya bence senden patronıçe olur hem saygılı hem guler yuzlu yerı geldıgındede otorıter opuyorum canım
Bağlantı

19/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan hopeandfaith
ben Pakize Suda'yı cok okurum. Bence Pakiza Suda ile aynı kulvarda olabilirdiniz. Belli mi olur belki birgün biri aracı olur gazete yazarlığı için... Ayşe Armandan iyi oldugunuz kesin:)

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed