Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

23/1/2006 - İnce ince bir kar yağar tozar elif elif diye..
Sabah İstanbul'a yağan kar aynen Karacaoğlan'ın dediği gibiydi. Sanki gökten beyaz toz yağıyordu. Nasılda zevksizdi.Kar dediğin şöyle lapa lapa yağmalı.. Nasıl devam etmişti Karacaoğlan, "İnce ince bir kar yağar gariplerin üstüne" Gerçekten de kar gariplerin üstüne yağıyor. Belediye sokakta yaşayan insanları kapalı spor salonlarına toplamış. Ya evde yakacağı, yiyeceği olmayanlar? Onlara nasıl ulaşılır..Ben yıllar önce çok soğuk karlı bir günde aşçımıza çocuğun neden sokakta oynuyor eve göndersene demiştim de ev sokaktan soğuk demişti. Verecek cevap bile bulamamıştım. Şimdi bu yazıdan çıkan sonuç ne? Hadi o günler de iş yerindeki arkadaşlarla aramızda bişeyler yaptık. Ama bireysel çabalar nereye kadar gidebilir? Köklü çözümler gerek. Ara sıra böyle siyaset de yapsam bir mahsuru var mı?..
• Yorum yaz!

27/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Şu an pc karşısında battaniye ileyim.) azmime bak.) Benimde soğukla ilgili bir görüntü aklımda.. tv de izlemiştim.. İstanbulda kar tipi.. boran .. bir otobüs durağında tekerlekli iskemlesinde sonradan kardan görünmiyen yüzünü gördükten sonra genç biri olduğunu gördüğüm bir özürlü genç vardı... onu sıcak bir yere götürmek istediler... iskemlesinden kaldırarak... bir türlü izin vermiyordu... meğer altındaki iç çamaşırı çok kirli olduğu içinmiş çabası... o an.. onun yüzündeki utancı gördüm... ama benimkini o göremedi.. hayatım boyunca bu kadar utanmamıştım...halen o genci düşünüyorum... keşke yakınlarda bir yerde olsa idi..neyse...yine yazarım .. lale bahçem.)
Bağlantı

23/1/2007 - geçen sene bugün
Yazan mavianne
kar yağmış,
Kar duasına çıkmalı diye düşünüyoruz şimdi ise,
Bahar havası var Ankarada
Bağlantı

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed