Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

KAYIKÇI KAVGASI

14/3/2006 - KAYIKCI KAVGASI
Eskiden Üsküdar-Beşiktaş arasında yolcu taşıyan kayıkcılar,bazen müşteri yüzünden kavgaya tutuşurlarmış,kürekler falan havada uçarmış.Öyle çok gürültü çıkartırlarmış ki halk seyretmek için etraflarına toplanırmış.Şimdi bi şey olacak biri yaralanacak derken ,onlar hiç bir şey olmamış gibi işlerine dönerlermiş.Kayıkcı kavgası sözü buradan geliyormuş

Şimdi bu nereden aklına geldi diyenlere hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç biraz önce haberleri izledim de Eeeeeeeeeeeeeeeeee sana mı düştü diyenlere, peki kime düştü.Çıksın söylesin engelleyen mi var. Niye böyle sinirlisin diyenlere ya bu memleket hep '' dön baba dönelim''oyununu mu oynayacak.Ne güzel oyunlar çıktı ,hani vizyon mızyon diyolar , o azcık bizimkiler de de değişse matruşka gibi açıp açıp içinden yine aynı şey çıkmasa nooooooooolur adam mı ölür.Bu günlük bu kadar ,yarına ne olur bilmem bi yerlerden fal falan bulayım.Dengeyi bozmayalım .Acık ondan ,acık bundan.

• Yorum yaz!

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
EEEEeeeee sana mı düştü kardeşimm dermişiiiiim....zaten millet olarak kavga izlemeye bayılırız...ama nedense edenleri ayırmak gibi meziyetlerimiz yoktur.....haberlere bakamadım maleseff...malum biliyosun..JETİX.....bögggggg geldi artık...artık gece kuşu olarak saat 12 den sonra izlerim bende olup bitenleri..şimdi neden geç vakitlere kadar oturuyorum biliyosundur...huzur buluyorum o saatten sonra...uyuyarak geçirmek istemiyorum değerli vaktimi.....nerden nereye atladım...Özledim valla seni nerelerdesin...bu arada sevgili eşimde blog açmaya karar verdi...adı belli ama iyice belirince bildiririm sana.....napsın can sıkıntısından modaya uydu oda
Bağlantı

14/3/2006 - KAYIKÇI KAVGASI
Yazan PETUNYA
Sevgili Lale ben artık haberleri izlemiyorum zira çok sinirlerimi zıplatıyor.Zaten günlük yaşamda yeterince üzülüyor ve yıpranıyoruz.Dediğin gibi kayıkçılar kavga ederken bize seyir düşüyor.Yorumun beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim.Sen de benim her zaman için dostumsun.Sevgiyle kal.
Bağlantı

14/3/2006 - Nane Limon Kabuğu
Yazan ZENCEREK
Haberler magazin haberleriyle dolu olduktan sonra bizde vazgeçtik.
Arkadaşın hasta oldu bi çorba pişirmedin. Ay çok fenayım. 3 gündür sürünüyorum.
Eşim sağolsun dünyanın ilacını verdi. Nefret ediyorum hasta olmaktan ilaç almaktan. Naz zamanı..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
en iyisini yapmışsın..herkes sana mı düştü bana mı düştü diye diye sessiz kalıyor.. ve bu dön başa durumu hiç dumrmuyor.. herkes susuyor, susmak bir derecede kabullenmektir bazı şeyleri.. ama yinede sinirleriniz çok yıpratmayın;)) iyi geceler..
Bağlantı

14/3/2006 - haber
Yazan Kleopatra81
zaten ben hiç tv izleyen bir insan değilim eskiden sadece haberleri izlerdim şimdi biliyorum ki gece gece görüntülere takılacağım ve başlayacağım yorumlara..onun için artık izlemiyorum ama duyuyorum okuyorum..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Ben izlemeyi seviyorum.. aksiyon film izler gibi... hem malzemede çıkıyor bize.) sevgiler lalelerin en güzeli.)
Bağlantı

15/3/2006 - ...
Yazan yaz
kayıkçı kavgası gibi olsun tüm kavgalar ;)
yani şiddet olarak değil de...kinlik olmaması
yönünden...hiçbişey yokmuş gibi devam ediyolarmış ya..
ondan diyorum...yanlış anlaşılmasın..

Düzenleyen yaz gün: 15/3/2006 saat: 03:13
Bağlantı

15/3/2006 - Kavga dedinizde...
Yazan www.wilderrose.blogspot.com
Siz istemesenizde birden kavganin icinde bulabilirsiniz kendinizi.
Malumunuz bir haftadir bahce sefasi yapiyorduk kis ortasinda, eve yeni döndük. Maasallah ben blogumu güncellemeden dost ziyaretlerine cikmisim. Bir kavga hikayesi de benden olsun:
Gecen hafta bahce icin alisveris yaptigimiz marketin önünde alisverislerimizi arabaya bosaltirken birden alarm sesiyle irkilip etrafimiza bakinirken bizden enaz ikibucuk metre arkada park etmis aracin alarm verdigini farkettik.
Biz merakla bakarken sahibinin hisimla bize gelerek siz mutlaka arabaya carptiniz yoksa ötmezdi ithamlariyla (haksiz yere)karsilastik. Bela geliyorum demiyor maalesef. Dikkatli olmak gerekiyor. Simdi biliyoruz artik böyle bir durumda polise haber verecegimizi. Insanlik yaparak izah etmeye calismistik aslinda bizim sebep olmadigimizi... Neyse... Sabah sabah strese girmiyeyim...
Sevgiler Sonia...
Bağlantı

15/3/2006 - Politika Budur...:
Yazan Didar40
Sizinle bir yazıyı paylaşacağım.
''Bir bürokrat yoksul bir adami ziyarete gitmis demiski: "senin oglana bir es bulalim, zamani geldi artik."
Adam: "ben hayatimda oglumun isine karismadim." demis.
Bürokrat: " ama demis bu kiz Rahmi Koç'un kizi"deyince
Adam: "a aaa ..tamam o zaman" demis ve durumu kabul etmis"
Sonra bizim bürokrat Rahmi Koç'un evine itmis: " kiziniz için harika bir koca adayi buldum"demis.
Rahmi Koç sasirarak: " ama benim kizim daha çok küçük" diye itiraz etmis.
Bürokrat: " ama bu genç adam DÜNYA BANKASI'nda baskan yardimcisi" deyince.
kizin babasi: " a aaa... tamam o zaman" diyerek duruma hemen razi oluvermis.
Sonunda bizim bürokrat DÜNYA BANKASI baskanini ziyarete gitmis ve demis ki:
"baskanim, size harika bir baskan yardimcisi adayi buldum"
Baskan: " iyi ama benim zaten ihtiyacimdan fazla yardimcim var" deyince
Bürokrat: ama bu Rahmi Koç'un damadi" demis.
Baskan da " a aaaa...tamam o zaman" demis.
Iste politika budur...''
zaten bu politikaya kafam hiç basmaz.
sevgiler

Bağlantı

15/3/2006 - ..
Yazan turkanka
haklısın...bende çok sıkıldım artık hep aynı şeyler...aynı konuları farklı açılardan farklı haberlermiş gibi sunup duruyorlar...
Bağlantı

15/3/2006 - fış fış kayıkçı...
Yazan gulten
okuyunca bu şarkı mı manı mı neyse işde o geldı aklıma ...ben hala şehırhatları vapurlarını tercıh edıyorum ...sevgıler kocaman öpüldun
Bağlantı

15/3/2006 - gözler
Yazan berkol01
Bayılıyorum sana demek kızlar gözleriyle bakıyorlar iyi de oğlanlar da hiç yanaşmıyor. Öflene pöflene bir tabak çorbayı oda mikro dalgada ısıtmaktan acizler. Ellerine düşmek hiç istemiyorum. Kayınvalidem felçli yatarken hamileydim küçük oğluma. Canım goncam altını da temizlemiştir yıkamıştır da. Kız erkek farketmez yeter ki hayırlı evlat olsun. Doğru değil mi ?
Bu sefer öpmüyorum mikrobum geçmesin diye byyyyyyyy
Zerefşan
Bağlantı

15/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
lalem bahçem. Kızma valla ben bişi demiyorum. Sen söyle ben dinliyorum. Atasözlerinde dehşetti yani ;)
Bağlantı

15/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan yellowdaisy
he he ...kız kahve falı istiyorum ben..kaç vakte kadar zengin olacağım onu söylersin..seni pek asabi gördüm hocam...iç bi kuşburnu çayı..yoktur sinirlere yatıştırıcı etkisi ama olsun...bitamin niyetine...

kız ver benim yaşlı kadını geri..ssk karnesi bende kaldı...onu vereyim bari sana..tansiyonu filan çıkar..napcan yaşlı kadınla bir başına...efor ,ekg,mr felan...hüüü para dayanmaz..ben ssk karnesi bıraktım bugün sana...sporcu hala bende he..biraz daha otursun blogumda..:)
Bağlantı

15/3/2006 - SLM
Yazan marques
bence siten çok güzel olmuş LALE TEYZE ben vallahi çok beyendim...
Bağlantı

15/3/2006 - ADAM ÇIKMAZ ...
Yazan onurtan
Sevgili dostum, ağzına ve ellerine sağlık. Bu sistemden daha ne bekleyeceğizki... Bir söz vardır:" İmam osu.......sa, cemaat sı.....ar." derler. Bunları görünce cahil halka ne diyebiliriz. Tabii bir söz daha var: "Halklar layık oldukları şekilde yönetilirler." Bakın her şey ayyuka çıkıyor, açlıktan nefesi kokan insanlar, ekonomik yönden de siyasi yönden de hiç bir getirisi olmayan, aksine bir çok şeyi götüren, yolsuzluklara karşı savaşacağım deyip te kendisi yolsuzluklar kralı olan, konuştuğu zaman kraldan daha kral olan bu adamı ve avanesini şakşaklamıyorlarmı ?Daha ne denilebilir ki ? İsterseniz kısa keseyim çünkü yazdıkça sinirleniyorum. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

19/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan yte
LALE ABLA SİZİN İSTANBULDA KAYIK KAVGASI OLURMUŞ BİZİM ANKARADA DENİZ VARDA YAPMADIK MI?EEE BİZİM NEYİMİZ EKSİK BİZDE DOLMUŞ KAVGASI OLUR.HEMDE ÖYLE KAVGA Kİ LEVYELER,SOPALAR NEREYE DENK GELİRSE İLERLEDİKCE BIÇAK(HEMİDENDE DÖNER BIÇAĞI)SAHNEYE ÇIKAR.YAAA ANKARADADA HAVALAR BÖYLE.SELAM OLSUN SANA

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed