Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

30/1/2006 - Aynı yere iki kez yıldırım düşermi?
Düşmez derler de; bunun ne kadar bilimsel dayanağı var bilemem.Geçen yıl bir çinli tarlada çalışırken ,ilkinde kurtulduğu yıldırım düşmesinden 4 yada 5gün sonra aynı yerde ikinci kez yıldırım düşünce ölmüş. Ben bu olayı yazan gazete ile o bahtsıız çinlinin yalancısıyım.(yani aynı teflon gibi oldum üstüme bir şey yapışmadı bakınız şekil 1 a: bizim siyasetciler) hem ora da yıldırım düşmesi için bütün şartlar uygunsa bilim ne yapsın, çinli ne yapsın,hatta ve hatta yıldırım ne yapsın. Bunun benimle ilgisine gelince ; bir ilke daha imza attım. Geçen akşam küçük kızımla babasını ev de bırakıp ,büyük kızımla(edebiyatta teferruat iyidir. Balzac'ın Vadideki Zambak romanını okuyanlar .,bir satranç tahtasını onlarca sayfa anlattığını bu arada okuyucunun konuyu unuttuğunu hatırlasın)Ben ne anlatıyordum.,hah büyük kızımla bir arkadaşıma gözlemeler eşliğinde okey oynamaya gidiyorduk,o da ne ayağımın kayması ile aynı kuğu gölü balesinde ki gibi bir ayağım önde bir ayağım arkada karların üstüne oturdum. Kızıma çok kızdım fotograf makinesini almadığı için,ben o oturuşu bir daha ölsem yapamam.Ney se gece saat bir birbuçuk gibi eve geri dönüyoruz,inanmasınız aynı yer de başka bir oturuş şekli uyguladım.Bu sefer seyircilerim bile vardıBöylece hem resitalimi tamamladım hem de . aynı yerde iki kez bir kaç saat arayla düşerek ne ıspatlladım.Aslan kocam bunu bir tek benim yapabileceğimi söyledi de okadar düşme boşa gitmedi.

• Yorum yaz!

30/1/2006 - GEÇMİŞ OLSUN DİCEM AMA
Yazan ipekyolu
geçmiş olsum dicem ama bu resital bayağı ilginç olmuş sen kocanı bırakıp okey oynamaya gidersen allah razı gelmez tabiki bende şu laleyi bi şekilde cezalandırıyımda bidaha kocasını bırakıp bi başına biyerlere gitmesin bari demiştir piyangodanda kuğu gölü balesi çıktı desene
Bağlantı

30/1/2006 - gözlerimde canlandın:P
Yazan sureyyam
tatlım kıymatlım... kıyamammmm... Bende çok düşerim... her düşüşüm bir anıdır... düşünüyorum herkes incik boncuk elişi örgü.. hünerini gösteriyor... seninle ben düşmenin inceliklerini...ve hatta bunu bir sanat dalı haline getirip kurs bile verebiliriz...çok yaşa sen emi... ben dizi halinde anlatacağım düşüşlerimi.. :) sen baya tekniksin.... ben artistik:) sevgilerimle
Bağlantı

31/1/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan isimsiz
SAYIN MESAJU ALAN KISI,
Su anda pir Laz Virüsü almış puluniysunuz...
Piz, Trabzon-Türkiye'de henüz yeterli teknolojik imçanlara sahip
olmatuğumuzdan, pu pir MANUEL virüstür!!
Lütfen, çendi hard disçinizdeki püdün tosyalari çendinuz silerek yok
edinuz ve bu maili biltuğunuz herçese cönderinuz!!
Pize yardımci oltuğundan dolayi ı çok teşeççür ederuz.

Hacker Temel
Lazlara özel not : Bu bir şaka e-mailidur. Bu Mail'e uyup da hard
disçinizdeki tosyalari silmeyinuz
Bağlantı

31/1/2006 - Düşme
Yazan zeya
Ben kendim düşsem de başkası düşse de çok gülerim.O kadar ki gülmekten yardım edemem. Artistik düşüşlerde de üstüme yoktur.
Düşmenizi bile keyif halinde bize sunduğunuz için teşekkür ederiz.
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın!

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed