Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

lalearsiv

4 Eylül 2013 Çarşamba

Hoşgeldin Sonbahar

Sonbahar geldi,İstanbul'a...Bugün ilk sonbahar yürüyüşümüzü ve  koruda ilk sonbahar kahvaltımızı yaptık. Koru çalışanları dökülen yaprakları  süpürüyorlardı.Koca koru süpür süpür nereye kadar,dedim.

Bizim masayı da boş görünce -hah dedim, iyi bir başlangıç...Valla  yemişim diyetini,burası gibi paçanga böreği yapan yok,kahvaltıda birer tane götürdük... Hemen yanımızda da üç masa birleştirmiş kalabalık bir öğretmen grubu vardı. Türkçe öğretmenleri zümra toplantısı yaptılar. Hem kitabımı okudum hem onlara kulak kabarttım:) Yapacakları gezileri,okutacakları kitapları tartıştılar. Fikir ayrılığına düşünce oylama yaptılar. Karı koca gördük ki, değişen hiçbir şey yok...Hala Keşanlı Ali hala İbişin Rüyası diyorlar. Yeni yazarlar,yeni şairler hiç yok...

 (yine aynı ağacın altında,yine aynı masada,yine aynı manzaraya bakarak yaptık kahvaltımızı)

Ben Keşke Gerçek Olsa/Marc Levy  okuyorum... 65 sf. kadar okumuşum, kah laf dinleye,kah kahve,çay içe içe:)) Bir masal gibi...Kitabı okurken birden diiiiing diye bir ses duydum kafamda ve filmini izlediğimi hatırladım. Çok güzel bir filmdi... Bence hem filmi izleyin hem de kitabı okuyun. Kitap için tek ipucu,birgün eve geldiğinizde banyo dolabınızda güzel bir kadın bulursanız ve bu kadın da üstelik hayaletse:))Marc Levy sevdiğim bir yazar. Dupduru yazıyor , ''Gölge Hırsızı''nı okumadıysanız,mutlaka okumalısınız.


  "Just Like Heaven" (Tıpkı Cennet Gibi)
 adıyla gösterime girmiş...
Film demişken filmden gidelim. Geçen akşam tv de izleyecek bir şey bulamadık,ayilecek de bişi izlemek istiyoruz. Naziş film izleyelim dedi. Yeni televizyonumuzda da henüz siftahımız yoktu... Film seçmeye başladık, ne deseler ben izledim, ne deseler ben izledim diyorum. Sonunda ben seçeyim dedim:)) Çoktandır izlemek istediğim ama vizyona girer girmez  devleti halkın gözünde küçük düşürüyor safsatası ile  gösterimden kaldırılan,kaldırttırılan ''Umut Üzümleri''ni izleyelim dedim. Fakir Baykurt'un ''Kaplumbağalar'' adlı romanından uyarlanmış... Yetkin Dikinciler ve Altan Erkekli de baş rolde... Amanın sanırsınız ilkokul müsameresi...Güya Balkan filmi havası verilmek istenmiş...Görüntüler,müzikler öyle ... İzlediğim en kötü filmdi...Oyunculara acıdım vallahi de billahi... Hem filmi beğenmedik, hem o kadar vakit kaybettik üstüne üstlük de bizimkilerin kaplumbağa aşkı yeniden hortladı... Naziş ertesi gün elinde kocaman bir kaplumbağa  akvaryumu ile geldi. Ona akvaryum denmez diye beni yüz kez ikaz etti ama bak yine unuttum adını:))Bir film izlemeden bu kadar mı zararlı çıkardım abi ya... Herkes gittikten sonra,çıkıyo kayasının üstüne , bakışıyoruz...


Dışardan gelince de yattım uyudum ,sefam olsun...Dün hem kışlık domates, hem  kışlık karnıyarık hem de akşam yemeğini aynı anda yapmaya kalkınca bi ara kafamı arı soktu sandım mutfakta... Yok artık dokuz ayın çarşambasını aynı güne getirmeyeceğim...

Şimdilik gittim ben,yarın ola hayr ola...

5 Haziran 2009 Cuma

bilinçaltı olumlamaları

<yukarı>

BOLLUK

Evren BOLLUK içinde.
Evrenin Bolluğu bana akıyor.
Para bana çoğalarak geliyor.
İhtiyacım olan her şeyi ihtiyacım olduğu anda evren bana verir.
Ben çok parayı hak ediyorum.
Ben çok paraya layığım.

<yukarı>

BEREKET-BOLLUK

Evrenin bana vermek istediği tüm bolluk ve bereketi ayırım yapmaksızın olduğu gibi kabul ediyor ve istiyorum.
Bu bilinç ve sorumlulukla onu paylaşmak için elimden geleni yapacağım.
Çok parayı hak ediyorum. Çok paraya layığım.

<yukarı>

ZENGİNLİK

Ben çok zengin olmayı hak ediyorum.
Ben çok zengin olmaya layığım.
Para bana sevgiyle geliyor.
Ben parayı sevgiyle alıyorum.
Çok zengin ve bolluk içinde yaşamak benim en doğal hakkım.

ÇARESİZLİK

Ben her şeyin çaresini buluyorum.
Ben her şeyin çaresini bulduğumu biliyor ve inanıyorum.
Ben her şeyin çaresini bulduğumu kabul ediyorum.
Ben her şeyin çaresini bulduğum için kendimi takdir ediyorum.
Ben her şeyin çaresini bulduğum için şükrediyorum.

Her şeyin çaresi benim içimde.
Her şeyin çaresinin benim içimde olduğunu biliyor ve inanıyorum.
Her şeyin çaresinin benim içimde olduğunu kabul ediyorum.
Her şeyin çaresi benim içimde olduğu için kendimi takdir ediyorum.
Her şeyin çaresi benim içimde olduğu için şükrediyorum.


'Sevgili Yüksek Benliğim; seni, yaşamıma, bereket ve bolluğu çekmen için programlıyorum. Şüphesiz ki, sen bunun için gereken yaratıcılığa ve sınırsız güce sahipsin. Para enerjisini; yaşamıma, kolaylıkla ve çabasızca çekiyorum. Yaşamımda herşey, bana ve diğerlerine yetecek kadar bol ve bereketli. Yeryüzü; zenginliklerle doludur ve kaynaklar, herkes için yeterlidir. öyle zenginim ki, bunu diğer herkesle de paylaşabiliyorum. Paylaştıkça, zenginleşiyorum. Tüm enerjimi, bolluğa ve mutluluğa yoğunlaştırıyorum. Her varlık; kaynaklardan yeterince faydalanabilsin, bunun mutluluğu yaşamımızın tüm alanlarına yansısın.''

9 Eylül 2008 Salı

Richard Gere , Dansa Davet, elmalı pasta ve armutlar



Şimdi başlığa bakıp , hah yine bizi karman çorman bir yazı bekliyor beklentisine girdiyseniz ki çok haklısınız . Bela geliyorum demez , gelir.




Geçen gece tam tv yi kapatıp yatak odasına doğru yol almak üzereydim ki; ekran da Richar Gere yazdı . Zınk diye durdum. Amanın bir Richard Gere filmi başlıyordu, hemi de Jenifer Lopez ve Susan Sarandon ile. Üstelik de nasıl olduysa izlemediğim bir filmi ile. Tam gece yarısına yakışır naiflikte. Hiç bir aksiyon yok, ayile bağları var, aşk var, dans var dans. İnsanın filmi izlerken dans edesi geliyor.Fimden çıkan herkes dans kursuna yazılmak istemiş zaten. Şimdilerde sadece özel günler de , geceler de, düğünlerde falan dans eder olduk. Eskiden hafta sonları okulların danslı toplantıları olurdu.

28 Haziran 2008 Cumartesi

SOBE YİNE YİNE YENİDEN

16/3/2006 - ANAAAAAAAAAAAAAA YİNE SOBE
Sevgili ipekyolu ve pınardnmz beni aynı anda sobelemiş.bu nasıl saklambaç anlamadım geçen seferde tam 6 kez sobelenmiştim.,sorular biraz farklı ama kim düzenlediyse ,daha yaratıcı olabilirdi gibi,Şimdi çok biliyosan sen yap derlermiş.Anam terslik ben de diyorum da inanmıyosunuz.Baktım herkes soruları madde madde cevaplamış çıkmış işin içinden.yok illaki bir girizgah yapilacak,Öyle ya giriş, genişleme ,sonuç bölümleri var,

Neyse hadi başlayalım

1-SİZCE SEVGİ NEDİR:

Anneanneme göre çok ayıp bi şeydi,gız gısmı sevmek mevmek bilmezdi.Tabi bu teyzemler evlenene kadardı.Bize gelince doğru dürüst birini sevip evlenseler oldu.Bana göre iyi bişey sevelim sevilelim,KAAAAAAAAAAAM alalım dünyadan(a ların üstünde inceltme işareti var gibi okuyun),

2-YENİDEN DOĞSANIZ NE OLMAK İSTERDİNİZ:

Kocama sorayım.o ne olmak isterse o olmak isterim.Şimdi o başka ,ben başka olursak onu nerde bulucam,

3-EN ÇOK DUYGULANDIRAN ŞARKI

Duruma göre değişiyo.,Ama sıkı bir SEZEN ci olarak.,şunu söyleyebilirim bütün şarkıları her tür duyguma yol arkadaşlığı yapmıştır.Bi de MİHRİBAN,ama aslında.,Sertab Erener in ''Hadi yüreğim ha gayret,hele sıkı dur.hadi sabret.bu bir rüyaydı sabret.

4-EN ÇOK ETKİLENDİĞİN ŞAİR:

Etkilendiğim demeyelim de şiirlerini okumaktan zevk aldığım diyelim.Bizde ATTİLA İLHAN,yabancı Şilili şair PABLO NERUDA

5-iSMİNİZİN NE OLMASINI İSTERDİNİZ

Şehriban.Ya ismimi çok severim ben sadece güzel bir çiçek ismi olduğu için konmamış bana .Daha önce de anlatmıştımya kendiside ihracatcı olan dedem tarafından ,doğduğum yıl Türkiyeden Hollanda ya LALE soğanı ihraç edildiği için onun anısına verilmiş.Tarihe tanıklık ediyoruz şurda

6-HİÇ AŞIK OLDUNUZMU:

Olmam mı benim nerem eksik,Aşık olduğumu sandıklarım hariç.Tam anlamıyla bi kez,Masmavi gözlü bir adamdı.Hep yeşil parka giyerdi, Bi de ciddi naaaaaaaaaapsan bakmaz,Yaptık her türlü numaramızı,vardı elbet bizim de bildiğimiz bi kaç bişey,Allem ettik,kallem ettik,biraz dış yardım aldık,Biliyosunuz savaşta ve aşk da her şey mübahtır.Sonun da gördü beni senmisin öyle yapan inim inim inlettim,yerlerde süründürdüm.Zorla evlenmeye razı etti beni : ) Tam 24 yıl oldu.

7-HAYATINIZI DEĞİŞTİREN OLAY

Değiştirmedi de seyrini etkiledi,Körfez krizi ve Ölü Ozanlar Derneğini okumam

Yeter bu kadar zaten yeterince cılkını çıkardım.Şimdi geleneğe göre birilerini sobelemem gerekiyor.

,Kenyalı sen sıkılmışındır Kenyada o yüzden pierrenaque veeeeeeee onurtan hocam olsun hatta ortalıkta yoklar ama dönence ve cisilti de olsun, hatta baharlada olsun

• Yorum yaz!

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan maliacar
bu sobeleme işi çok güzel birşey birbirmizi daha yakından tanıyoruz
Bağlantı

16/3/2006 - SOBE
Yazan PETUNYA
Sobeleme işi güzel de kimse arşivlere bakmadan yeniden yeniden sobeleyince cılkı çıkıyor.Yeni sobe sorularına ve cevaplarına bayıldım .Bir kere daha sobelenirsen ne gibi sorular hazırlayacaksın doğrusu merak ettim.Sevgiyle kal.
Bağlantı

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
sobe sobeee. Yine yakalandık ama ne yapalım ;) biraz özele girmiş bunlar ama yav. ama ne matrak yazmışın her zamanki gibi bayıldım yazdıklarına. Sevgiyle kal. Bakalım ben kimleri sobeliycem???
Bağlantı

16/3/2006 - Nietche mi divan mı??
Yazan pnardnmz
ilk bloğabaşladığımda güncel bloglardan tıklıyorum,, bi sobelemece gidiyor.. ne sobeleyenim var ne sobeleyecğim kimse.. artık zenginim dosttan yana..
sağol .. ama inan kitap sobesi ben sevgi sobesini cevaplarken gelmiş..
söyle bakalım.. Nietche mi Divan mı ?? hıı?? niye??
Bağlantı

16/3/2006 - BU SEFER GÜZEL OLMUŞ
Yazan berkol01
Bu sobeyi daha çok beğendim. Elaleme ne benim gittiğim filmden, seyrettiğim proğramdan, yediğim yemekten; annem ne öğrettiyse, kocamın bütçesi ne kadar sa onu yapıyoruz, harcıyoruz. Beni mali bütcem için seçecek arkadaşı ne yapayım. Allah'a şükür evimiz var, arabamız var; sözüngelişi yarın deprem olur ev yıkılır, Allah korusun araba gelir arabanı parçalar; hani nerde servetin ? Gönlün zengin olsun, kalbin temiz olsun gerisi boş. Ay bu gün çok duygusalım.Göz pınarları şıkır şıkır akıyor.
Benim eş de eski parkalılardan, yazını akşama okutacağım. Beğeneceğini umuyorum. Hatta eminim. Öptüm tatlım...
Zerefşan
Bağlantı

16/3/2006 - merhabalar....
Yazan bethesna62
Farklı olsada sobelenme işi uzayacak gibi nerudanın şiirlerini bende çok severim. Sevgiyle kal...
Bağlantı

16/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
CANIMYA SENİ İYİKİ TANIMIŞIM....BANA MUTLULUK VERİYORSUN...BUARADA DIŞARDAYDIM YENİ GELDİM VE İLK SANA BAKIYORUM...ÖPTÜMMMMMMMMMMM
Bağlantı

16/3/2006 - :))
Yazan beneklikelebek
Cevaplarınız çok güzel ve pozitif elektrik saçıyor...
Sevigyle ve kocacığınızla kalın:))
Bağlantı

16/3/2006 - çaya geliyoruum :))
Yazan dungeon
ben geliyom yingeee akşama size.. çay suyu koycan de mi? :)) ben çok severim çayı bu arada.. sobelenme konusuna ve sorulan sorulara gelecek olursak da bence de sorular çok iyi seçilmemiş.. bir önceki sorular 4 sayısına rağmen :)) daha iyiydi bana kalırsa.. hani her şeyden 4 tane istedilerdi ya.. allahım ben de o konuda 4 kere sobelendim o zaman sonra 3 kişi daha sobeledi ama yazmadım bi daha tabi.. sıcak bakmıyorum ben de bu olaya bir türlü ne yalan söyleyeyim.. sorulardan ve içeriğinden dolayı özellikle böyle düşünüyorum yoksa tanımak güzel... sevgilerimlen.. :))
Bağlantı

16/3/2006 - selamlar
Yazan nesrin32
Vallahi bende sobelendim ama henüz cevap yazamadım bende senin gibi eşime aşığım...güzel anlatmışsın bakalım ben ne yazıcam:))
sevgiler..
Bağlantı

17/3/2006 - SOBELENMEK
Yazan onurtan
Vallahi haklısınız. Acaba bilmediğimiz birileri bizimle kafa mı buluyor? Ama bunları okumak ta okadar zevkli ki... Neyse madem adet böyle, adeti bozmayacağız. Yorumlarınız için teşekkürler... Bilgisayarın başına oturdum mu önce size bir uğruyorum. Umarım benden bıkmamışsınızdır. Maya işine gelince, o doğrudur merak etmeyin, onların bizden daha iyi öğretmen olacağından eminim. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

17/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Bi tanesi lalesi... güzeller güzeli... ne hoş yazmışsın gönlüne sağlık... sıcak ve içten.. sevgiler ve iyi gecelerrrrrr
Bağlantı

17/3/2006 - Sevgisiz Yaşanmıyor...
Yazan Didar40
Sevgi konusunda anlatacağınız çook şeyiniz olduğu sayfanızı açınca belli oluyor zaten o yüzden burdayız
Bizden de size sevgiler

Düzenleyen Didar40 gün: 17/3/2006 saat: 01:42
Bağlantı

17/3/2006 - ..............
Yazan kemalce
Bahçeye izinsiz girdim...Siteniz güzel başarılar...
Bağlantı

17/3/2006 - kadın olmak
Yazan gulten
Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı. Annem, "Geç oldu," dedi, "zaten yorgunum, ben yatıyorum."
Kalktı, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı kaldırdı. Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu.
Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi. Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu.
Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı. Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu. Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek ütüledi, kopuk düğmesini dikti.
Çiçekleri suladı. Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu.
Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu.
Kek tarifleri defterini çıkardı, arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu.
Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.
Sonra gitti, temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü. Tırnaklarına baktı, törpüledi.
İçeriden "sen yatmaya gitmemiş miydin" diye seslenen babama "şimdi gidiyorum" deyip köpeğin su kabını doldurdu. Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı.
Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı.
Bana geldi, "haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın," dedi.
Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün giyeceklerini hazırladı
Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi.


İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir "ben yatıyorum" dedi ve gitti yattı.
Kadınların neden daha uzun yaşadığını merak ediyor musunuz?

Çünkü onların yapısı uzun çekişli…..

Hanımlar; şimdi bu yazıyı istediğiniz kişilere yollayın.
Sonra da artık yatın J


Bağlantı

17/3/2006 - selam hocam;
Yazan yellowdaisy
aşık olmam mı?benim nerem eksik dimek he...
kız sen öldürcen beni....ay bu da komedyen..ciddi komedyenlerden ama..:)...
işin cılkı çıkmamış..valla çok güzel bir röportaj olmuş...ay banada vurur bu piyango yarın öbürsü gün..saadet zinciri gibi oluyor bu sobeleme olayları...hadi kaçtım ben..mucuk..:)
Bağlantı

17/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Sonunda kavustuk yine butun arkadaslarimiza, uzak kalmis olmak gercektende kotuydu,.abla insallah sizeler iyisinizdir, bugun oylesine dolasiyorum sayfalarda, kendimi askerden yeni gelen biri gibi gorup butun ayri kaldiklarimi ziyaret etme telasi icerisinde goruyorum,,sayfami ziyaretlerin icin tesekkurler.Iyiki varsiniz gercektende,, bu sobelenme isini gordum ah dedim yinemi ama bu sefer sorular baska ve biraz daha damardan, olsun bakalim seve seve cevaplayacagiz, kendine iyi bak,,hoscakal ablacam!!tekrar donecegim sayfana!!
Bağlantı

17/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence
Lale abla ben su durumu biraz karistirdim kim kimin kizi, kim kimin kardesi....Su aile cizelgesini bir bana aciklayin sifirdan olurmu, simdi mitsuko abla sureyya ablanin ablasi dimi, ..yok yok abla sen bana senin blog aileni ve onlarin blog ailesini bir bana izahet olurmu! Mitsuko abla geliyor demek, guzel zaman gecirin insallah, hersey gonlunuzce olsun, bizden de selamlar sizlere,,,

Bağlantı

18/3/2006 - slm
Yazan cisilti
Nihayet geldik buralardayiz.Ozlemisim.Yine mi sobelendik?:)ama bu sefer degisik bir sobeleme.Tabii ki cevaplayacagim hemde zevkle ama Insallah yarin . Cevaplarin cok guzel hosuma gitti.
Bağlantı

18/3/2006 - TANITIM
Yazan blogekle
Merhabalar, blogeklede tanıtımınızı yaptık size haber vermeyi de uygun bulduk.. incelerseniz seviniriz :) görüşmek dileğiyle der iyi çalışmalar dileriz...
Bağlantı

18/3/2006 - yine sobe
Yazan Kleopatra81
zevkle okudum yazdıklarınızı..aslında sıkıcı birşey bu sobe olayı..insan mecburi yanıtlar veriyor ama siz öyle yapmamışsınız ciddiye alarak güzel cevaplar vermişsiniz..
ayrıca ÖLÜ OZANLAR DERNEĞİ benim de hayatımda çok önemli değişikliklere yol açan bir kitaptır..
sevgiyle kalın..
Bağlantı

18/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
ablacım yoksun!.. mitsuko türkiyeye geliyordu, sizde galiba.. kendinize iyi bakın..iyi günler..
Bağlantı

19/3/2006 - ÇOK KEYİF ALDIM
Yazan aysenin
YAZILARINIZI ZEVKLE OKUDUM.KÖŞE YAZARLARINDAN BİLE DAHA AKICI YAZMIŞSINIZ.BUNDAN SONRA DEVAMLI OKUYACAĞIM.SİZİ ARKADAŞ EKLEDİM İZNİNİZLE.BANA DA BEKLERİM.
GERÇEKTEN OKURKEN KAFAM DAĞILDI.KENDİNİZE İYİ BAKINIZ.SEVGİYLE KALINIZ...
Bağlantı

19/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Hosgeldin abla, aciklamalarini okudum! Simdi onlari bir tarafa not edecegim, karistiriyodum habire, burada olabildigine sevindim, bzlerin yuzlerinide merak ediyosunuzdur dimi, insanlarin birbirini bu sekilde tanimasi ne kadar ilginc ve bir o kadar ne kadar guzell!! Iyi pazarlar gecirmeniz dileklerimle ablacim, evde ki herkese selamlarr..!
Bağlantı

19/3/2006 - süper olmuş
Yazan hopeandfaith
bu sobe sayesinde birbirimizin bilemdiğimiz hiçbir ayrıntısı kalmayacak.:)Ama bayıldım yazıya... opuyorum
Bağlantı

23/3/2006 - evet ilk defa........
Yazan rojinkb
evet ablacım ilk defa bu yıl aşık olduğum kızla çıkıyorum ve onu çok seviyorum.yazdıkların için sağol.....ben de orduluyum.ve bir ara bizim yaylayı sormuştun;perşembe yaylası.....aybastıda.belki duymuşsundur

KAYIKÇI KAVGASI

14/3/2006 - KAYIKCI KAVGASI
Eskiden Üsküdar-Beşiktaş arasında yolcu taşıyan kayıkcılar,bazen müşteri yüzünden kavgaya tutuşurlarmış,kürekler falan havada uçarmış.Öyle çok gürültü çıkartırlarmış ki halk seyretmek için etraflarına toplanırmış.Şimdi bi şey olacak biri yaralanacak derken ,onlar hiç bir şey olmamış gibi işlerine dönerlermiş.Kayıkcı kavgası sözü buradan geliyormuş

Şimdi bu nereden aklına geldi diyenlere hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç biraz önce haberleri izledim de Eeeeeeeeeeeeeeeeee sana mı düştü diyenlere, peki kime düştü.Çıksın söylesin engelleyen mi var. Niye böyle sinirlisin diyenlere ya bu memleket hep '' dön baba dönelim''oyununu mu oynayacak.Ne güzel oyunlar çıktı ,hani vizyon mızyon diyolar , o azcık bizimkiler de de değişse matruşka gibi açıp açıp içinden yine aynı şey çıkmasa nooooooooolur adam mı ölür.Bu günlük bu kadar ,yarına ne olur bilmem bi yerlerden fal falan bulayım.Dengeyi bozmayalım .Acık ondan ,acık bundan.

• Yorum yaz!

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
EEEEeeeee sana mı düştü kardeşimm dermişiiiiim....zaten millet olarak kavga izlemeye bayılırız...ama nedense edenleri ayırmak gibi meziyetlerimiz yoktur.....haberlere bakamadım maleseff...malum biliyosun..JETİX.....bögggggg geldi artık...artık gece kuşu olarak saat 12 den sonra izlerim bende olup bitenleri..şimdi neden geç vakitlere kadar oturuyorum biliyosundur...huzur buluyorum o saatten sonra...uyuyarak geçirmek istemiyorum değerli vaktimi.....nerden nereye atladım...Özledim valla seni nerelerdesin...bu arada sevgili eşimde blog açmaya karar verdi...adı belli ama iyice belirince bildiririm sana.....napsın can sıkıntısından modaya uydu oda
Bağlantı

14/3/2006 - KAYIKÇI KAVGASI
Yazan PETUNYA
Sevgili Lale ben artık haberleri izlemiyorum zira çok sinirlerimi zıplatıyor.Zaten günlük yaşamda yeterince üzülüyor ve yıpranıyoruz.Dediğin gibi kayıkçılar kavga ederken bize seyir düşüyor.Yorumun beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim.Sen de benim her zaman için dostumsun.Sevgiyle kal.
Bağlantı

14/3/2006 - Nane Limon Kabuğu
Yazan ZENCEREK
Haberler magazin haberleriyle dolu olduktan sonra bizde vazgeçtik.
Arkadaşın hasta oldu bi çorba pişirmedin. Ay çok fenayım. 3 gündür sürünüyorum.
Eşim sağolsun dünyanın ilacını verdi. Nefret ediyorum hasta olmaktan ilaç almaktan. Naz zamanı..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
en iyisini yapmışsın..herkes sana mı düştü bana mı düştü diye diye sessiz kalıyor.. ve bu dön başa durumu hiç dumrmuyor.. herkes susuyor, susmak bir derecede kabullenmektir bazı şeyleri.. ama yinede sinirleriniz çok yıpratmayın;)) iyi geceler..
Bağlantı

14/3/2006 - haber
Yazan Kleopatra81
zaten ben hiç tv izleyen bir insan değilim eskiden sadece haberleri izlerdim şimdi biliyorum ki gece gece görüntülere takılacağım ve başlayacağım yorumlara..onun için artık izlemiyorum ama duyuyorum okuyorum..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Ben izlemeyi seviyorum.. aksiyon film izler gibi... hem malzemede çıkıyor bize.) sevgiler lalelerin en güzeli.)
Bağlantı

15/3/2006 - ...
Yazan yaz
kayıkçı kavgası gibi olsun tüm kavgalar ;)
yani şiddet olarak değil de...kinlik olmaması
yönünden...hiçbişey yokmuş gibi devam ediyolarmış ya..
ondan diyorum...yanlış anlaşılmasın..

Düzenleyen yaz gün: 15/3/2006 saat: 03:13
Bağlantı

15/3/2006 - Kavga dedinizde...
Yazan www.wilderrose.blogspot.com
Siz istemesenizde birden kavganin icinde bulabilirsiniz kendinizi.
Malumunuz bir haftadir bahce sefasi yapiyorduk kis ortasinda, eve yeni döndük. Maasallah ben blogumu güncellemeden dost ziyaretlerine cikmisim. Bir kavga hikayesi de benden olsun:
Gecen hafta bahce icin alisveris yaptigimiz marketin önünde alisverislerimizi arabaya bosaltirken birden alarm sesiyle irkilip etrafimiza bakinirken bizden enaz ikibucuk metre arkada park etmis aracin alarm verdigini farkettik.
Biz merakla bakarken sahibinin hisimla bize gelerek siz mutlaka arabaya carptiniz yoksa ötmezdi ithamlariyla (haksiz yere)karsilastik. Bela geliyorum demiyor maalesef. Dikkatli olmak gerekiyor. Simdi biliyoruz artik böyle bir durumda polise haber verecegimizi. Insanlik yaparak izah etmeye calismistik aslinda bizim sebep olmadigimizi... Neyse... Sabah sabah strese girmiyeyim...
Sevgiler Sonia...
Bağlantı

15/3/2006 - Politika Budur...:
Yazan Didar40
Sizinle bir yazıyı paylaşacağım.
''Bir bürokrat yoksul bir adami ziyarete gitmis demiski: "senin oglana bir es bulalim, zamani geldi artik."
Adam: "ben hayatimda oglumun isine karismadim." demis.
Bürokrat: " ama demis bu kiz Rahmi Koç'un kizi"deyince
Adam: "a aaa ..tamam o zaman" demis ve durumu kabul etmis"
Sonra bizim bürokrat Rahmi Koç'un evine itmis: " kiziniz için harika bir koca adayi buldum"demis.
Rahmi Koç sasirarak: " ama benim kizim daha çok küçük" diye itiraz etmis.
Bürokrat: " ama bu genç adam DÜNYA BANKASI'nda baskan yardimcisi" deyince.
kizin babasi: " a aaa... tamam o zaman" diyerek duruma hemen razi oluvermis.
Sonunda bizim bürokrat DÜNYA BANKASI baskanini ziyarete gitmis ve demis ki:
"baskanim, size harika bir baskan yardimcisi adayi buldum"
Baskan: " iyi ama benim zaten ihtiyacimdan fazla yardimcim var" deyince
Bürokrat: ama bu Rahmi Koç'un damadi" demis.
Baskan da " a aaaa...tamam o zaman" demis.
Iste politika budur...''
zaten bu politikaya kafam hiç basmaz.
sevgiler

Bağlantı

15/3/2006 - ..
Yazan turkanka
haklısın...bende çok sıkıldım artık hep aynı şeyler...aynı konuları farklı açılardan farklı haberlermiş gibi sunup duruyorlar...
Bağlantı

15/3/2006 - fış fış kayıkçı...
Yazan gulten
okuyunca bu şarkı mı manı mı neyse işde o geldı aklıma ...ben hala şehırhatları vapurlarını tercıh edıyorum ...sevgıler kocaman öpüldun
Bağlantı

15/3/2006 - gözler
Yazan berkol01
Bayılıyorum sana demek kızlar gözleriyle bakıyorlar iyi de oğlanlar da hiç yanaşmıyor. Öflene pöflene bir tabak çorbayı oda mikro dalgada ısıtmaktan acizler. Ellerine düşmek hiç istemiyorum. Kayınvalidem felçli yatarken hamileydim küçük oğluma. Canım goncam altını da temizlemiştir yıkamıştır da. Kız erkek farketmez yeter ki hayırlı evlat olsun. Doğru değil mi ?
Bu sefer öpmüyorum mikrobum geçmesin diye byyyyyyyy
Zerefşan
Bağlantı

15/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
lalem bahçem. Kızma valla ben bişi demiyorum. Sen söyle ben dinliyorum. Atasözlerinde dehşetti yani ;)
Bağlantı

15/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan yellowdaisy
he he ...kız kahve falı istiyorum ben..kaç vakte kadar zengin olacağım onu söylersin..seni pek asabi gördüm hocam...iç bi kuşburnu çayı..yoktur sinirlere yatıştırıcı etkisi ama olsun...bitamin niyetine...

kız ver benim yaşlı kadını geri..ssk karnesi bende kaldı...onu vereyim bari sana..tansiyonu filan çıkar..napcan yaşlı kadınla bir başına...efor ,ekg,mr felan...hüüü para dayanmaz..ben ssk karnesi bıraktım bugün sana...sporcu hala bende he..biraz daha otursun blogumda..:)
Bağlantı

15/3/2006 - SLM
Yazan marques
bence siten çok güzel olmuş LALE TEYZE ben vallahi çok beyendim...
Bağlantı

15/3/2006 - ADAM ÇIKMAZ ...
Yazan onurtan
Sevgili dostum, ağzına ve ellerine sağlık. Bu sistemden daha ne bekleyeceğizki... Bir söz vardır:" İmam osu.......sa, cemaat sı.....ar." derler. Bunları görünce cahil halka ne diyebiliriz. Tabii bir söz daha var: "Halklar layık oldukları şekilde yönetilirler." Bakın her şey ayyuka çıkıyor, açlıktan nefesi kokan insanlar, ekonomik yönden de siyasi yönden de hiç bir getirisi olmayan, aksine bir çok şeyi götüren, yolsuzluklara karşı savaşacağım deyip te kendisi yolsuzluklar kralı olan, konuştuğu zaman kraldan daha kral olan bu adamı ve avanesini şakşaklamıyorlarmı ?Daha ne denilebilir ki ? İsterseniz kısa keseyim çünkü yazdıkça sinirleniyorum. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

19/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan yte
LALE ABLA SİZİN İSTANBULDA KAYIK KAVGASI OLURMUŞ BİZİM ANKARADA DENİZ VARDA YAPMADIK MI?EEE BİZİM NEYİMİZ EKSİK BİZDE DOLMUŞ KAVGASI OLUR.HEMDE ÖYLE KAVGA Kİ LEVYELER,SOPALAR NEREYE DENK GELİRSE İLERLEDİKCE BIÇAK(HEMİDENDE DÖNER BIÇAĞI)SAHNEYE ÇIKAR.YAAA ANKARADADA HAVALAR BÖYLE.SELAM OLSUN SANA

köşe yazarı

13/3/2006 - OLSAM OLSAM NE OLSAM,YAZSAM YAZSAM NE YAZSAM
Ben bir köşe yazarı olsaydım nasıl bir gazete de yazardım acaba,Siyasi içeriklimi,yok hayır ,olmazdı.Ben siyasi kimliğimi 12Eylül de bıraktım.Oh ne güzelmiş ya apolitik olmanın dayanılmaz hafifliği,,Seçim zamanı geldi mi gireriz kocamla kolkola gider, oyumuzu paşa paşa kullanır geliriz.Hem bu seferki seçimlerde kızlarda oy kullanma hakkına sahipler artık,Gideriz ailecek,.Aha siyasete bulaşmışlığım bu kadar olur artık,

Peki hani şimdi moda ya , yaşam yazarları deniyormuş adlarına ,yediklerini,içtiklerini,gezip tozduklarını anlatıyorlar.Şurda şunu yedik ,şunu içtik.,ordan kalkıp filanca yere gittik.Tabiiiiiiiiiii bunları yazdıkları için onlara herşey bedava,Anam zati bizde yaşadığımızı anlatıyoruz da ,hasbelkader bir okuyucu kitlemiz bile var.Biz ne yazarlar gördük basılan kitaplarını ayıp olmasın satılmadığı anlaşılmasın diye hepsini kendi alan.Üstelik bizimki bedava umuma açık.

Magazinci mi olsaydım.Niye olmasın ki geçen gün yorum yazan biri sayfamı magazinsel ve de hoş bulduğunu yazmış.Ama magazinsel olduğu içimi hoş.,hoş olduğu içinmi magazinsel onu açıklamamış.Biz asık suratlı bir toplum olduğumuz için güleryüzle bir şey anlatıldımı ciddiye almayız.İlle eline sopayı alıp öyle anlatıcan ki ciddiye alınasın.Neyseki bir önceki arkadaş gibi salak dememiş ,Bu arada tepki gösteren herkese çok teşekkür ederim.

Ya arkadaşlar benden olsa olsa gene bu gördüğünüz,yaklaşık 2 aydır tanıdığınız Lale den başka bir şey olmaz.

Bu yazı ,bu gün canım yazmak istemiyor dediğim de köşe yazarı olsan ne yapacaktın diyen Kızkardeşim ZUZ a ithaf edilmiştir.Günahı da sevabı da onun boynuna dır.

• Yorum yaz!

13/3/2006 - İtiraf ediyorum...
Yazan hasanC
Hımm...
Popüler yazmak güzeldir anlamındaydı o yorumum size....
Popüler yazılar ilgi çeker....
MAgazinsel derken kasıt buydu....
Ama, konuşur gibi yazan- ki ben de aynı cemaate dahilim- insanların yazıları her zaman sürükleyici olmuştur.
Edebi yazmak kapalı kapılar ardında kalmak ve insanlar sizi anlayamadığı için ' ben sadece kendime yazıyorum ' geyikleri ile kabuğuna çekilmektir.
İstemem mi ben de ;
" Zülfün kıvrımlarında siyahi ceviz taneleri gibi yağan karın altında " diye yazıp, milleti ceviz gibi yağan kar, adamın başını deler ya düşüncelerine gark etmek.
Olmuyor işte, ben de yazamıyorum öyle...
........
Magazinsel derken küçümseme anlamında değil, okunabilrliği yüksek yazı anlamında kullandım, umarım bir hata etmedim....
Kal sağlıcakla..... Zifiri karanlığın kara gözlüklü yazarı :) desem olmucak işte sayfan pırıl pırıl....
.... Güzl yazılarının aynı hızla devamı dileğiyle...

Düzenleyen hasanC gün: 13/3/2006 saat: 01:30
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan TahtaBacak
Ben valla sizi kelebek'te falan köşe yazarı olarak düşündüm, fazla magazinsel değilde hobi köşesi yazarı falan tadında...
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
bENCE SEN HAKİKATEN GAZETENİN KÖŞE YAZARLIĞINA YAKIŞIRSIN LALE ABLACIĞIM...ÖYLE HOŞ ÖYLE AKICI ANLATIM TARZIN VARKİ HİÇ SIKILMADAN OKUYORUM YAZILARINI DEVAM ET SEN BÖYLE SANA YAKIŞIYOR
Dost deniz kenarindaki taslara benzer.Önce tek tek toplarsin sonra birer birer denize atarsin ancak bazilarina kiyamazsin.Iste sen o kiyamadiklarimdansin


Bağlantı

13/3/2006 - ...
Yazan turkanka
gayette güzel bir yazı olmuş bence...aynı yoldan devam, kendinden devam...severek okuyorum tüm yazılarını...

Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
Düşündümde... ikimizin tarzı aynı bence bizim köşemizin adı... şu olurdu

İÇİNİZDEN BİRİ......

Mis gibide olur.... canım arkadaşım..
Bağlantı

13/3/2006 - selam lalişko
Yazan yellowdaisy
sende öğretmen havası var lale...şöyle eğitici öğretici bir köşe olabilirdi..sende benim gibi uzun yazıyorsun..biz köşe yazarı olaydık gazetede bizim yazılardan başka yazı olmazdı sanırım...

çocuğun sütüne bal koyuyon di mi?
afferim hocanıma..:))))))))
Bağlantı

13/3/2006 - KINIYORUM ONLARI HER KİMSELER
Yazan berkol01
Kimler sana ne demişler öyle ÇEKEMEYENLER aşkım...ÇEKEMEYENLER
Sen onlara bakma çirkinliği yapan her zaman için kendi seviyesini gösterir.
Siteni hergün ziyaret ediyorum, sen merak salma . Arka fonu değiştirmişiz hııııı???
Kardeşim e beni kınamış ey allahım. Ben sakin sakin orda yemek tarifleri yazacaktım. Sen gel iki sitemide sobele hafta sonunda uğraştım durdum.
Sen doğru bildiğin yolda ilerle. Köşe yazarı olman daha da yakışacak. Ne de olsa bu birikim işi.......öptüüüüüüüüüüüüüüüümmmmmmm
Zerefşan
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Donence
Abla selamlar geldim sayfana, ya yolculuk yasadik biraz bu yuzden uzak kaldik sayfalardan, ee insallah iyisinizdir! Valla senden hayata boyle guzel ve olumlu bakabildikce hersey yazari cizeri olur, gonlun cok temiz ve iyiniyetli ve hep boyle kalsin umutederim! Galiba biri size kotu yorum yapmis,bosver abla tepki koymak onlarin isteklerine sahip olmasina aracilik etmek demek, gormemezlikten duymamazliktan gel, bosver gitsin! Tekrar gelecegim ziyaretine ve bir demlik cay hazirolsun ona gore,,hoscakall ablacim!
Bağlantı

13/3/2006 - KÖŞE YAZARI
Yazan onurtan
Merhabalar. Bence Her gazete de her tür yorum yazabilirdiniz ama iyi bir siyasi gazete de çok iyi siyasi yorumlar yazabilirdiniz. İnanın bana bir çok satılmış, köşe yazarıyım diye geçinenleri de cebinizden çıkarırdınız. Yalnız, Lütfen şu denizi olmayan yerin adını verin, çok merak ettim. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
ah ablacım sen kalbimizin yazarı oldun:)) ama gerçekten edebi yönün çok agır, yazıların ilgiyle okutuyor insanı.. bizde türkçe sınavlarında, köşe yazısı yazıcakmışız, bir gece önceden izninle bir yazını çalarım:P benim yazılarım pekte güzel değil :( allah ne verdiyse oan aklıma gelenler iyi kötü doldururum.. wallahi her gün pantolonum banyoya:) birde okulda sürekli biryerleri kazıyorlar.. bugün tank tekerlegi gördük, topraktan çıkarmışlar:)) üzerleri hep ot kaplıydı!.. ey gidi davutpaşa.. daha neler görcez:)) iyi geceler..
Bağlantı

13/3/2006 - aferin zuz
Yazan mutfaksolisti
zuz'a teşekkür etmek lazım.
ben bir kaç yazı önce, "niye bahçeli, hayvanlı çocuk hikayeleri yazmıyorsun?" diye sormuştum değil mi? vallahi ciddi ciddi söylüyorum. denemekte fayda var. sadece biz değil, cümle alem paylaşır o zaman.
lütfen yazısız durma.
Bağlantı

13/3/2006 - yakışır yingeme :)
Yazan dungeon
lale yingem.. valla yakışırdı sana köşe yazarlığı.. ben de o okuyucularından biri olarak diyebilirim bunu sana.. gelen o yorumu da görmedim ben hani şu magazinsel olayı.. tepkim de diğer arkadaşlar gibi olurdu o kesin de.. neyse valla teklif gelirse kabul et dirim yingee.. siyasete atılırsan da bir oy da benden sana :))
sevgilerimleee.. :)
Bağlantı

13/3/2006 - sen gazete...
Yazan kardanhasan
gazete cikarma...
paşa paşa otur yerinde..
on iki eylül paşalari gibi..
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan tekeli
Siz en iyisi gazetenin taaaa köşelerinde biryerlerde yazı yazmayı bırakın böyle iyi blogu unutursunuz o zaman bu samimi ve içten başkalarının deyimiyle magazinsel yazıları bırakır oralarda bilmem ki ne yazardınız.Okuyucu kitleniz fazlalaşırdı bayada sevilen bir yazar olurdunuz.Neyse ben karışmıyım sonra senden oldu dersiniz.Esen kalın.
Bağlantı

13/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sedence
evet sen bir köşe yazarı olsaydın ben seni hergün zevkle okurdum.tıpkı şimdi yaptığım gibi..Baksana artık köşe yazarları sadece ne yaptım nereye gittim yok hangi ülkeye uçtum , şunu aldım , bunu yedim diye karalayıp köşe sahibi oluyorlar..sen onların yanında ohooooooooo......
Bağlantı

14/3/2006 - merhabalar
Yazan fiskos
henüz sizi ve bloğunuzu tam manasıyla tanımıyorum hiç bir fikrim yok. :) Ama bloğunuz çok güzele benziyor, çok sıcak samimi geldi bana. Profilinizi okudum ve kitaplara olan düşkünlüğünüzü kıskandım :) bende az okumaktan şikayetçiyim.:(

Tekrar geleceğim ve sizi daha iyi tanımaya çalışcağım inşallah. Hoşça ve sevgiyle kalın
Bağlantı

14/3/2006 - köşe yazarım
Yazan pnardnmz
aynı köşe yazarı kıvamı işte .. bir yazı boyunca neden yazamadığını anlatmak..
ben daha önce yorumumu vermiştim.. sabahları uğramadan gidemiyorum işe.. eğer sabah bir yenilik yoksa gün boyu uğraş dur.. iki iş arasında bak bakalım ne yazmış lale.. zuz'a katılıyorum.. her gün yazılmalı.. üstelik bir saati de olsun efendim bööle gerilim yaşamayalım..
sevgiler
Bağlantı

14/3/2006 - yaz yaz bı kenara butun sözlerıme...
Yazan gulten
lale ablacım ne olursa olsun ne konuda olursa olsun yaz ben okurum herkes de okur emın ol o her gun okudugumuz köşe yazarları sankı çok mu guzel yazıyorlar ...onlar için olay ve kişiler sabıt bır semra hanımları vardı gıttı şimdıyse hulya ve ferayelerı var en cıddısı bıle bakıyorum hep aynı...gunde ıkı gazete okumaya çalışıyorum kı ole bole dııl ölum haberlerını bıle okurum...nese kocaman öptum senı yaz yaz bızlerı sakın mahrum bırakma ...hatta tekrar edıcem bu yazdıklarını bı yerde topla ve kıtaplaştır aha şuraya yazıyorum en çok satanlara gırmezse bende napım saçlarımı kestırırım....
Bağlantı

14/3/2006 - slm annem...
Yazan acilarparki
senden varya herşey olur....ama öncelikle iyi bir anne.....sonra iyi bir eş,sonra iyi bir aşçı :P yaptığın börekleri biliyorum....ama kızın koklatmadı bile.....senden harika bir anlatımcı olur....sen varya sen ah sen...........cüppersin cüpperr
Bağlantı

14/3/2006 - KÖŞE YAZARI
Yazan PETUNYA
Eminim hiç birimizin köşe yazarı olacağız iddaası ve köşe yazarı gibi davrandığı yok.Sizin de benim de ve bizim gibilerin de ağdalı anlaşılmaz cümlelerle okuyanların acaba ne demek istedi düşüncelerine kapılmasına neden olduğumuzu da göremiyorum.Gayet net bir şekilde bir dostla bir arkadaşla konuşur gibi yazıp paylaşlaşıyoruz.Tarzınızı çok beğeniyorum.Devam sevgili lale.Ayrıca şunu itiraf edeyim en az bir köşe yazarı ciddiyetinde bugün ne yazayım,aman imla kurallarına dikkat edeyim ,aman cümleler düşük olmasın vb.gayreti içindeyim şahsen ben.Sevgiyle kalın
not:mumbar dolmasını hala seviyorsan bulunduğun yerde bulamıyorsan samimi söylüyorum gönderebilirim donmuş olarak.
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan susam
Merhaba sitenizle ve yazılarınızla ilk defa tanışıyorum bana göre bir site bundan sonra sizi yakından takip etmek isterim.yazılarınız çok başarılı devamını bekleriz.görüşmek dileğiyle.
Bağlantı

14/3/2006 - İYİ BİR KÖŞE YAZARI OLURDUNUZ
Yazan bethesna62
Sevgili lale gazeteciyim diye geçinenlerden iyi olurdunuz eminim.Eğitici olurdunuz. Canlı yaşayan yazılarını okumaktan zevk alıyorum.Hep böyle kal sevgi dolu neşeli.Güzel günler seninle olsun...
Bağlantı

14/3/2006 - MERHABALAR
Yazan berkol01
Nabersin fıstık bi de burayı ziyaret edeyim dedim . sana güzel bir Mevlana
dörtlükleri By........

Oraya gitme demedim mi sana?
Seni yalnız ben tanırım demedim mi?
Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi benim
Kaynağın benim demedim mi?

Bir gün kızsan bana
Alsan başını yüzbin yıllık yere gitsen
Dönüp kavuşacağın yer benim demedim mi?

Demedim mi su görünene razı olma?
Demedim mi sana yaraşır otağı kuran benim ancak ?
Onu süsleyen, bezeyen benim demedim mi?

Ben bir denizim demedim mi?
Sen bir balıksın demedim mi?
Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın?
Senin duru denizin benim demedim mi?

Demedim mi yolunu vururlar senin?
Demedim mi soğuturlar seni?
Oysa senin ateşin benim
Sıcaklığın benim demedim mi?

Türlü şeyler derler sana demedim mi?
Ölmezlik kaynağını kaybedersin ,
Yani beni kaybedersin demedim mi?
Söyle bunları sana hep demedim mi?
Mevlana Celaleddin Rumi



Bağlantı

14/3/2006 - nobele aday
Yazan mitsuko
blogcu lar arasinda nobele aday olabilirsin
Bağlantı

14/3/2006 - Yazmak ya da yazmamak...
Yazan pierrenaque
Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmak açılmak, açılmak duyurmak, duyurmak anlatmak, anlatmak hissettirebilmektir bence. İçinden geldiği gibi yazan bir insan da duygularını hissettirebiliyorsa bir başkasına bence yazmalıdır. Bir kişi de okusa, bin kişide okusa önemli değil...
Önemli olan yazmak, yazdıklarını paylaşmak ve paylaştıklarınla bir yüreğe bir şeyler hissettirebilmek...

bugün 14 mart salı keny@lı mutlu günler diler...
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Donence
Gecen gun bana bir yorum geldi yada ben ruyada gordum mitsuku abla seni gormeyemi geliyo, omu yazdi senmi dedin onu da hatirlayamiyorum, simdi bir yorumlara bakicam, kim ne demis,,,Simdi nerelerdesin abla, yoksun sayfanda!! Insallah tez zamanda geilrsin, kendine iyi bak, istanbulda biz de kimime siginsak diye dusunuyoduk valla galiba bu sansiz kisi sen olacaksinn,,Neyse umarim gorusmek nasip olur, kendine iyi bak ablacim, hoscakall! (Bugun gunese carpildim, pek kendimde degilimmm galiba)
Bağlantı

14/3/2006 - Merhaba
Yazan www.wilderrose.blogspot.com
Ben sekiz gündür yoktum evde, malumunuz Lalecim Bahce ile hasir nesir olduk.
Eve gireli tam iki bilemedin üc saat oldu. Kendi sitelerimi söyle kisa bir sekilde dolastiktan sonra kendimi burada buldum. Demek ki beni buraya ceken bir sey vardi.
Fazla söze gerek yok; daha kendi blogumda güncelleme yapmadan sana yorum yaziyorum. Lütfen o güzel yazilarina devam; inan, eminim herkes zevkle okuyor yazilarini.
Sevgiler Sonia...
Bağlantı

14/3/2006 - :)
Yazan mutlumavi
Ne yazarsanız yazın , kesin okunacaktır:)
Bağlantı

14/3/2006 - :)
Yazan beneklikelebek
İçinizden geçeni yazmak en güzeli..İlgiyle izliyoruz..
Bağlantı

14/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
senden iyi eğlence yazarı olurdu. Öyle bişi varmı onu da bilmem ama ben yaptım oldu. Sevgiyle kal(reçelden yedim sağol)
Bağlantı

16/3/2006 - mis kokan lale bahçesi
Yazan isimsiz
bence sana ne yakısır durrrr bı duussuuneyimmm senden cok samımı dost mıs kokan anne mukemmel bır aşcı veee cok guzel eş olur...... :) gelelim baska bır konuya bence senden patronıçe olur hem saygılı hem guler yuzlu yerı geldıgındede otorıter opuyorum canım
Bağlantı

19/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan hopeandfaith
ben Pakize Suda'yı cok okurum. Bence Pakiza Suda ile aynı kulvarda olabilirdiniz. Belli mi olur belki birgün biri aracı olur gazete yazarlığı için... Ayşe Armandan iyi oldugunuz kesin:)

sobe

12/3/2006 - ASLINDA İYİ SAKLANMIŞTIM AMA YİNE SOBELENDİM
Daha önce İpekyolu, Hayriş, Pınardnmz,bigblog tarafından sobelenmiştim.Yazımı yazdıktan sonra bir de sevgili Mutlumavi tarafından sobelenmiştim.

ama bu gün 6. kez daha berkoI01 tarafından sobelenince bir kez daha yazımı yeniden sayfaya koymaya daha önce okuyanların affına sığınarak karar verdim.İyi de oldu bu gün bana o yazıyı yazana karşı iyi bi kapak oldu,

HADİ BAKALIM SİZ İSTEDİNİZ GÜNAH BENDEN GİTTİ

1-YAŞADIĞIM YERLER.:Yıllardan bir yıl İstanbul Üsküdar da evimizin karşısında olan Zeynep Kamil hastanesinde doğmuşum.Doğduğum yıl Türkiyeden Hollandaya lale soğanı ihraç edildiği için kendisi de ihracatcı olan dedem tarafından bu günün anısına adım LALE konmuş

Sonra bir kaç yıl ordu ilkokul ve ortaokul dönemi,sonra tekrar İstanbul evlendikten sonra hep anlattığım denizi olmayan yer ve tekrar İSTANBUL .

2-DEFALARCA İZLEDİĞİM 4 FİM :Ölü Ozanlar Derneği, Geleceğe Dönüş serisi,Çikolata,Piano piano bacaksız

3-İZLEDİĞİM 4 TVPROGRAMI VE DİZİ:Aliye,Kırık Kanatlar,Politika Durağı,TV Makinası(5.olacak ama Avrupa Yakası)

4-TATİL İÇİN GİTTİĞİM YERLER:Önceleri yakınlığı dolayısıyla ve orada yazlık evimiz olduğu için haziran ve eylül arası bütün yaz Kumburgaz..Unutulmaz tatil anılarımın olduğu ayrı bir yazı konusu olabilecek olan Gümüş Yaka, Muhteşem Ören ve Cunda Adası veeeeeeeeeeehuzurlarınızda Avşa Adası ( niye 4 tane demişlerki .)Daha Ordu var,Kapodokyo var

5.Yaptığım işi kocamaaaaaaaan bir yazı şeklinde anlatmıştım .Buna ek olarak evlenmeden Önce öğrenciydim Bize yürüyün yürüyün yollar yürümekle aşınmaz diyen fötr şapkalı büyüğümüze rağmen yollarda yürürdüm ,iyi bir bezik ve okey oyuncusuyumdur ayrıca.Bir de bir süre Genel Sigortada seminer öğretmenliği yaptım.

6-EN SEVDİĞİM 4 YEMEK:Tokat Kebabı ,.her çeşit balık,midye tava ,zeytinyağlılar

7-İyiyim be burda ama Gamze okulu bitirince mekanım.CUNDA olsun,

DÖNENCE soruların uzunluğunu görünce bana acımış madem bu iş buraya hanımlar arasın da geldi bende vakti olursa eğer CİSİLTİ ve GÜLTENİ sobelemiştim. onlarda o zaman sağololsunlar yazıma cevap vermişlerdi.

• Yorum yaz!

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
Canım benim ya sinema konusunda aynı zevklere sahibiz bende çok severdim geleceğe dönüş serisini hatta bizzat sinamaya gider izlerdim...bende yazacaktım ama bianda vazgeçtim..öyle güzel dile getirmişinki hayatını ama ben seni yıllardır tanıyomuşum gibi...kocaman öptüm seni
Bağlantı

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
ben tatil için bodrumu seçenlerdenim. valla aklıma ne film geliyor ne dizi ne de başka bişey. ama ören ve ayvalıkla çok anım var. bizimle direkle istanbuldan motosikletle yola çıkıp erdek,ayvalık,foça,izmire kadar gezmiştik. ama cesaret işiydi. çadırımız ve uyku tulumlarımızla maceracı gençler ne güzeldi. ama şimdi olsa hayatta cesaret edemem. o zaman gençlik varmış
Bağlantı

1/3/2006 - Bodrum, bodrum...
Yazan pierrenaque
10 sene kadar her sene Bodruma gittik tatillerde, arada küçük kaçamaklarımızı hep bodrumda değerlendirdik, son 3 yıl gidemedik bodruma. Çok özledim.
Bodrum Bodrum...
Bağlantı

1/3/2006 - :)
Yazan turkanka
:)
Bağlantı

1/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Aradim esimi ve dedim ki lale ablam seni sobelemis,,,,(birkacgundur uzak biraz ya, ne o dedi," aksama gorursun dedim!)
Bağlantı

1/3/2006 - güzel cevaplar
Yazan dungeon
güzel soprulara daha güzel cevaplar..
ben çok beğendim okurken bile..
zevklerinizden dolayı tebrikler "yinge"
:))
Bağlantı

1/3/2006 - slm
Yazan cisilti
Lale cim hani beni sobelemistin ya iste sorulari seve seve cevaplandirdim.Guzelmis ya bu sobeleme isi.Insan hizini alamiyor ben de 3 kisiyi birden sobeledim.Eglenceli is.kendine iyi bak.Hoscakal.
Bağlantı

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
canım bi denem...ne kadar hoş anlatmışsın öyle... hergün bir şeyler daha öğreniyorum hakkında... ve ailenle ilgili... kızların bir harika.. sevgilerimi yolluyorum blog dünyasındaki ilk arkadaşıma.. seni seviyorum can arkadaşım
Bağlantı

2/3/2006 - .:.
Yazan elki
Benimkine göre oldukca geniş bir coğrafi hakimiyet alanı barındıran yaşamın var.
Paylaşımına,thanks.
Bağlantı

2/3/2006 - selam
Yazan kartopum
ne güzel anlatmışsın. akşama doğru girmiş tam yazacaktım ciddi söylüyorum elektrik kesildi. tam bir buçuk saat. hani ödevini yapmayan öğrenci pozisyonuna düşmeyeyim şimdi Öğretmenimmm..
1999 depreminde Cunda da ada campingte idik. çok güzel bir yerdi . tadı damağımızda kaldı. hemen denizin dibindeydik ama depremi hissetmemek büyük şanstı. ama yakınlarımıza ulaşamadık telefonla. çekmiyordu. hem çok güzel, hem çok üzücü anılar canlandı gözümde.
Ayvalıktada kaldık. severim. kimbilir belki oralarda rastlaşırız bir gün..
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan onurtan
Merhaba sayın meslektaşım. Harika bir yaşantın olmuş. Yaşamayı bilen ve hayattan zevk alan, çok gezen insanlara bayılıyorum. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

2/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Abla nasilsin,,bu sobeleme isiyle arkadaslari,dostlari biraz daha iyi tanimaya basladik,,bu yonden guzel,hemde bize boyle asagidaki gibi elestirilecek seyler cikiyor!!(Sizde bana inat Cisiltiyi elestirmeyin,zavallinin sucu yok,o uyuyor misil misil)

Elestiri 1 - Dort tane dizi diyor siz bes tane yaziyorsunuz!Avrupa yakasi adli dizinin reklami icinmi yazmayi gerekli gordunuz?
Elestiri 2 - Yine dort denilmesine ragmen Ordu ve Kapodokyayi israrla arka ya eklemenizde turizim sirketlerinin parmagimi varr..(mi)!

Kendine iyi bak ablacim,Sevgi ve saglicakla kal!!
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan pnardnmz
cunda pek kalabalık oldu artık.. bence biz hepimiz kendi adamızıcumhuriyetimizi kuralım..sahilde ağaçların altında uzanıp gün batışı yada doğuşuna karşı oturup keyif yapalım..
teşekkürler...=))
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Didar40
Tokat kebabı nasıl bir şey,önceki yazılarınıza baktım var mı diye,bulamadım.Adını duyuyorum ,ama ,özelliği ne ,nasıl yapılıyor?
Sizi tanımak güzel

Bağlantı

2/3/2006 - cunda hımmm
Yazan gulten
lale ablacım bence gamzeyı dınleyın eger ımkanınız varsa yaşanılası bır yer ...ha gidince Bay Nihat da benım içinde balık yiyin...sevgıler
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan BİTLİ PAPATYA
İçten ve samimi cevapların yine her zamanki gibi ablam benim. Yüreğine sağlık :)
Bağlantı

2/3/2006 - hoş bir yazı
Yazan mutfak solisti
vallahi tv, filmler hakkında fazla bilgim yok ama seçici olduğunu düşünüyorum. tatil yerlerinin de... arkadaş seçtiğin için sağol. ben işin acemisiyim. nasıl olacağını zamanla öğreneceğim galiba. hayatın hep neşeyle geçsin.
Bağlantı

2/3/2006 - guzel bı tespit
Yazan gulten
Yaşam felsefesi herkese göre değisir ...

Basarili bir deney isvicre Laboratuarlari'nda; 4
kavanoza 4 bagirsak solucani atmislar,

1. sinde Alkol varmis, solucan hemen ölmüs.

2. sinde Nikotin varmis, solucan hemen ölmüs.

3. sünde Sperm varmis, solucan hemen ölmüs.

4. sünde Yeşil yapraklar varmis, solucan uremeye baslamis.

Deney Sonucu:

***Alkol alıp, Sigara ictiginiz ve Seks yaptiginiz surece
bagirsaklarinizda kurt olmaz.

***Ot gibi yasarsaniz her tarafiniz kurtlanir ...




Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
bizde genelde yazları, yeniçiflikte geçiriyoruz.. malum annemin domates biberlerinin sulanması lazım:)) insan dogup büyüdügü şehri bırakamıyor sanırım hele istanbulsa!!.. sevgiyle kalınn..
Bağlantı

2/3/2006 - Pes Pes
Yazan berkol01
Aynı yemekleri sevdiğimiz ortaya çıktı. Ondan mı anlaşıyoruz yoksa ? Benim kardeşte zeynepkamilde çalışıyor. Hep oralarda oturdu belkide karşılaştınız .Neredeyse akraba çıkacaz. E.Kardeşim de Ordu da oturuyor. Tesadüfünde bu kadarı pes.
..Sevgilerimle..
Zerefşan
Bağlantı

3/3/2006 - yeni yazı yok..=((
Yazan pnardnmz
hala burdayız..
bağlantılarınız arasında TUBABUYUKUSTUN'ü görünce bir tıklayayım dedim.. T B 'yi sevmiyoruz artık diye br yazı çıktı !
uyarıyımdedim
dah önce de güncel bloglarda bir yazı çekmişti dikkatimi
bizimle hiç ilgilenmediği için 28 şubatta blogu kapatıyoruz resim isteyen varsa alsın kopyalasın diye..
anlamsız bir tepki olduğunu düşündüm.. muhtemelen o sırada önce avrupa elemeleri sonra da kş olimpiyatları koşturuyordu kızcağız.. yani kayıyordu..
neyse belki siz de blogdaki tepkiye katılıyorsunuz ama içimden bir his katılmıyorsunuz diyor sevgiyle kalın..
Bağlantı

3/3/2006 - KIVIRCIKTAN SEVGİLERLE
Yazan marypoppins
Günlüğünüzü gördüm, geldim, sevdim. İflah olmaz bir kıvırcık olduğumu gördüm.
Gerçekten gerçek payı var mı, yoksa sadece esprili tanımlamalar mı bunlar. Merak ettim. Kelt falı, çin falı vb. gibi bişey mi yoksa.

Hoşça kalın.
Bağlantı

3/3/2006 - esselamu aleyküm
Yazan mehmetdemir
Bin damla umut serpilsin yüreğimize,
Bin tatlı mutluluk dolsun günlerimize,
Bin bir hayalimiz gerçekle buluşsun,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
Umutlarımız gerçek,gerçeklerimiz mutluluk,olsun,
Mutluluklarımız ise sonsuz olsun,ALLAH yar ve yardımcımız olsun.
ALLAH a emanet olun.

http://www.blogcu.com/mehmetdemir/
http://spaces.msn.com/mehmetdemirankara/
http://www.umutfm.com/klipizle.php?id=1484
http://geocities.com/mehmet_demir_ankara/
Bağlantı

12/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
Lale ablacığım yine sobelenmişin...bu iş bitmicek gibi...lastik gibi uzamaya devam desene...ama blogspot ta sorular daha değişik devam ediyor....
Bağlantı

12/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sekizincirenk
Iyi aksamlar..Bazi arkadaslarinizin da yazdigi gibi böyle kisilere aldirmamak gerek..Nasil TV'lerin bir kumanda aleti var begenmedigini zap'liyorlarsa bilgisayarda da sevdikleri bloglarda gezme sanslari var...sevgiyle kal..
Bağlantı

13/3/2006 - lalalalalala
Yazan acilarparki
ya kim kimden saklanıyşor ve kim kimi msobeliyor anlamadım....ama bildiğim tek bişi var sayfanın rengi çok güzel olmuş annecim....ruhunu serin tut
Bağlantı

13/3/2006 - tanımak
Yazan bethesna62
Tekrar tanımak güzeldi.İyiki varsın.
Bağlantı

18/3/2006 - selam
Yazan beyzaca
Bloğunuzu çok beğendim. Bende ziyaretinizi bekliyorum. Eğer izin verirseniz arkadaş listeme eklemek istiyorum. Selamlar. BEYZACA

bennnnnnn

Fotoğrafım
evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed