Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

28 Haziran 2008 Cumartesi

sobe

12/3/2006 - ASLINDA İYİ SAKLANMIŞTIM AMA YİNE SOBELENDİM
Daha önce İpekyolu, Hayriş, Pınardnmz,bigblog tarafından sobelenmiştim.Yazımı yazdıktan sonra bir de sevgili Mutlumavi tarafından sobelenmiştim.

ama bu gün 6. kez daha berkoI01 tarafından sobelenince bir kez daha yazımı yeniden sayfaya koymaya daha önce okuyanların affına sığınarak karar verdim.İyi de oldu bu gün bana o yazıyı yazana karşı iyi bi kapak oldu,

HADİ BAKALIM SİZ İSTEDİNİZ GÜNAH BENDEN GİTTİ

1-YAŞADIĞIM YERLER.:Yıllardan bir yıl İstanbul Üsküdar da evimizin karşısında olan Zeynep Kamil hastanesinde doğmuşum.Doğduğum yıl Türkiyeden Hollandaya lale soğanı ihraç edildiği için kendisi de ihracatcı olan dedem tarafından bu günün anısına adım LALE konmuş

Sonra bir kaç yıl ordu ilkokul ve ortaokul dönemi,sonra tekrar İstanbul evlendikten sonra hep anlattığım denizi olmayan yer ve tekrar İSTANBUL .

2-DEFALARCA İZLEDİĞİM 4 FİM :Ölü Ozanlar Derneği, Geleceğe Dönüş serisi,Çikolata,Piano piano bacaksız

3-İZLEDİĞİM 4 TVPROGRAMI VE DİZİ:Aliye,Kırık Kanatlar,Politika Durağı,TV Makinası(5.olacak ama Avrupa Yakası)

4-TATİL İÇİN GİTTİĞİM YERLER:Önceleri yakınlığı dolayısıyla ve orada yazlık evimiz olduğu için haziran ve eylül arası bütün yaz Kumburgaz..Unutulmaz tatil anılarımın olduğu ayrı bir yazı konusu olabilecek olan Gümüş Yaka, Muhteşem Ören ve Cunda Adası veeeeeeeeeeehuzurlarınızda Avşa Adası ( niye 4 tane demişlerki .)Daha Ordu var,Kapodokyo var

5.Yaptığım işi kocamaaaaaaaan bir yazı şeklinde anlatmıştım .Buna ek olarak evlenmeden Önce öğrenciydim Bize yürüyün yürüyün yollar yürümekle aşınmaz diyen fötr şapkalı büyüğümüze rağmen yollarda yürürdüm ,iyi bir bezik ve okey oyuncusuyumdur ayrıca.Bir de bir süre Genel Sigortada seminer öğretmenliği yaptım.

6-EN SEVDİĞİM 4 YEMEK:Tokat Kebabı ,.her çeşit balık,midye tava ,zeytinyağlılar

7-İyiyim be burda ama Gamze okulu bitirince mekanım.CUNDA olsun,

DÖNENCE soruların uzunluğunu görünce bana acımış madem bu iş buraya hanımlar arasın da geldi bende vakti olursa eğer CİSİLTİ ve GÜLTENİ sobelemiştim. onlarda o zaman sağololsunlar yazıma cevap vermişlerdi.

• Yorum yaz!

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
Canım benim ya sinema konusunda aynı zevklere sahibiz bende çok severdim geleceğe dönüş serisini hatta bizzat sinamaya gider izlerdim...bende yazacaktım ama bianda vazgeçtim..öyle güzel dile getirmişinki hayatını ama ben seni yıllardır tanıyomuşum gibi...kocaman öptüm seni
Bağlantı

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan baharla
ben tatil için bodrumu seçenlerdenim. valla aklıma ne film geliyor ne dizi ne de başka bişey. ama ören ve ayvalıkla çok anım var. bizimle direkle istanbuldan motosikletle yola çıkıp erdek,ayvalık,foça,izmire kadar gezmiştik. ama cesaret işiydi. çadırımız ve uyku tulumlarımızla maceracı gençler ne güzeldi. ama şimdi olsa hayatta cesaret edemem. o zaman gençlik varmış
Bağlantı

1/3/2006 - Bodrum, bodrum...
Yazan pierrenaque
10 sene kadar her sene Bodruma gittik tatillerde, arada küçük kaçamaklarımızı hep bodrumda değerlendirdik, son 3 yıl gidemedik bodruma. Çok özledim.
Bodrum Bodrum...
Bağlantı

1/3/2006 - :)
Yazan turkanka
:)
Bağlantı

1/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Aradim esimi ve dedim ki lale ablam seni sobelemis,,,,(birkacgundur uzak biraz ya, ne o dedi," aksama gorursun dedim!)
Bağlantı

1/3/2006 - güzel cevaplar
Yazan dungeon
güzel soprulara daha güzel cevaplar..
ben çok beğendim okurken bile..
zevklerinizden dolayı tebrikler "yinge"
:))
Bağlantı

1/3/2006 - slm
Yazan cisilti
Lale cim hani beni sobelemistin ya iste sorulari seve seve cevaplandirdim.Guzelmis ya bu sobeleme isi.Insan hizini alamiyor ben de 3 kisiyi birden sobeledim.Eglenceli is.kendine iyi bak.Hoscakal.
Bağlantı

1/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sureyyam
canım bi denem...ne kadar hoş anlatmışsın öyle... hergün bir şeyler daha öğreniyorum hakkında... ve ailenle ilgili... kızların bir harika.. sevgilerimi yolluyorum blog dünyasındaki ilk arkadaşıma.. seni seviyorum can arkadaşım
Bağlantı

2/3/2006 - .:.
Yazan elki
Benimkine göre oldukca geniş bir coğrafi hakimiyet alanı barındıran yaşamın var.
Paylaşımına,thanks.
Bağlantı

2/3/2006 - selam
Yazan kartopum
ne güzel anlatmışsın. akşama doğru girmiş tam yazacaktım ciddi söylüyorum elektrik kesildi. tam bir buçuk saat. hani ödevini yapmayan öğrenci pozisyonuna düşmeyeyim şimdi Öğretmenimmm..
1999 depreminde Cunda da ada campingte idik. çok güzel bir yerdi . tadı damağımızda kaldı. hemen denizin dibindeydik ama depremi hissetmemek büyük şanstı. ama yakınlarımıza ulaşamadık telefonla. çekmiyordu. hem çok güzel, hem çok üzücü anılar canlandı gözümde.
Ayvalıktada kaldık. severim. kimbilir belki oralarda rastlaşırız bir gün..
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan onurtan
Merhaba sayın meslektaşım. Harika bir yaşantın olmuş. Yaşamayı bilen ve hayattan zevk alan, çok gezen insanlara bayılıyorum. Sağlıcakla kalın.
Bağlantı

2/3/2006 - Selamlar
Yazan Donence

Abla nasilsin,,bu sobeleme isiyle arkadaslari,dostlari biraz daha iyi tanimaya basladik,,bu yonden guzel,hemde bize boyle asagidaki gibi elestirilecek seyler cikiyor!!(Sizde bana inat Cisiltiyi elestirmeyin,zavallinin sucu yok,o uyuyor misil misil)

Elestiri 1 - Dort tane dizi diyor siz bes tane yaziyorsunuz!Avrupa yakasi adli dizinin reklami icinmi yazmayi gerekli gordunuz?
Elestiri 2 - Yine dort denilmesine ragmen Ordu ve Kapodokyayi israrla arka ya eklemenizde turizim sirketlerinin parmagimi varr..(mi)!

Kendine iyi bak ablacim,Sevgi ve saglicakla kal!!
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan pnardnmz
cunda pek kalabalık oldu artık.. bence biz hepimiz kendi adamızıcumhuriyetimizi kuralım..sahilde ağaçların altında uzanıp gün batışı yada doğuşuna karşı oturup keyif yapalım..
teşekkürler...=))
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan Didar40
Tokat kebabı nasıl bir şey,önceki yazılarınıza baktım var mı diye,bulamadım.Adını duyuyorum ,ama ,özelliği ne ,nasıl yapılıyor?
Sizi tanımak güzel

Bağlantı

2/3/2006 - cunda hımmm
Yazan gulten
lale ablacım bence gamzeyı dınleyın eger ımkanınız varsa yaşanılası bır yer ...ha gidince Bay Nihat da benım içinde balık yiyin...sevgıler
Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan BİTLİ PAPATYA
İçten ve samimi cevapların yine her zamanki gibi ablam benim. Yüreğine sağlık :)
Bağlantı

2/3/2006 - hoş bir yazı
Yazan mutfak solisti
vallahi tv, filmler hakkında fazla bilgim yok ama seçici olduğunu düşünüyorum. tatil yerlerinin de... arkadaş seçtiğin için sağol. ben işin acemisiyim. nasıl olacağını zamanla öğreneceğim galiba. hayatın hep neşeyle geçsin.
Bağlantı

2/3/2006 - guzel bı tespit
Yazan gulten
Yaşam felsefesi herkese göre değisir ...

Basarili bir deney isvicre Laboratuarlari'nda; 4
kavanoza 4 bagirsak solucani atmislar,

1. sinde Alkol varmis, solucan hemen ölmüs.

2. sinde Nikotin varmis, solucan hemen ölmüs.

3. sünde Sperm varmis, solucan hemen ölmüs.

4. sünde Yeşil yapraklar varmis, solucan uremeye baslamis.

Deney Sonucu:

***Alkol alıp, Sigara ictiginiz ve Seks yaptiginiz surece
bagirsaklarinizda kurt olmaz.

***Ot gibi yasarsaniz her tarafiniz kurtlanir ...




Bağlantı

2/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan gokhanteke
bizde genelde yazları, yeniçiflikte geçiriyoruz.. malum annemin domates biberlerinin sulanması lazım:)) insan dogup büyüdügü şehri bırakamıyor sanırım hele istanbulsa!!.. sevgiyle kalınn..
Bağlantı

2/3/2006 - Pes Pes
Yazan berkol01
Aynı yemekleri sevdiğimiz ortaya çıktı. Ondan mı anlaşıyoruz yoksa ? Benim kardeşte zeynepkamilde çalışıyor. Hep oralarda oturdu belkide karşılaştınız .Neredeyse akraba çıkacaz. E.Kardeşim de Ordu da oturuyor. Tesadüfünde bu kadarı pes.
..Sevgilerimle..
Zerefşan
Bağlantı

3/3/2006 - yeni yazı yok..=((
Yazan pnardnmz
hala burdayız..
bağlantılarınız arasında TUBABUYUKUSTUN'ü görünce bir tıklayayım dedim.. T B 'yi sevmiyoruz artık diye br yazı çıktı !
uyarıyımdedim
dah önce de güncel bloglarda bir yazı çekmişti dikkatimi
bizimle hiç ilgilenmediği için 28 şubatta blogu kapatıyoruz resim isteyen varsa alsın kopyalasın diye..
anlamsız bir tepki olduğunu düşündüm.. muhtemelen o sırada önce avrupa elemeleri sonra da kş olimpiyatları koşturuyordu kızcağız.. yani kayıyordu..
neyse belki siz de blogdaki tepkiye katılıyorsunuz ama içimden bir his katılmıyorsunuz diyor sevgiyle kalın..
Bağlantı

3/3/2006 - KIVIRCIKTAN SEVGİLERLE
Yazan marypoppins
Günlüğünüzü gördüm, geldim, sevdim. İflah olmaz bir kıvırcık olduğumu gördüm.
Gerçekten gerçek payı var mı, yoksa sadece esprili tanımlamalar mı bunlar. Merak ettim. Kelt falı, çin falı vb. gibi bişey mi yoksa.

Hoşça kalın.
Bağlantı

3/3/2006 - esselamu aleyküm
Yazan mehmetdemir
Bin damla umut serpilsin yüreğimize,
Bin tatlı mutluluk dolsun günlerimize,
Bin bir hayalimiz gerçekle buluşsun,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
Umutlarımız gerçek,gerçeklerimiz mutluluk,olsun,
Mutluluklarımız ise sonsuz olsun,ALLAH yar ve yardımcımız olsun.
ALLAH a emanet olun.

http://www.blogcu.com/mehmetdemir/
http://spaces.msn.com/mehmetdemirankara/
http://www.umutfm.com/klipizle.php?id=1484
http://geocities.com/mehmet_demir_ankara/
Bağlantı

12/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan ipekyolu
Lale ablacığım yine sobelenmişin...bu iş bitmicek gibi...lastik gibi uzamaya devam desene...ama blogspot ta sorular daha değişik devam ediyor....
Bağlantı

12/3/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan sekizincirenk
Iyi aksamlar..Bazi arkadaslarinizin da yazdigi gibi böyle kisilere aldirmamak gerek..Nasil TV'lerin bir kumanda aleti var begenmedigini zap'liyorlarsa bilgisayarda da sevdikleri bloglarda gezme sanslari var...sevgiyle kal..
Bağlantı

13/3/2006 - lalalalalala
Yazan acilarparki
ya kim kimden saklanıyşor ve kim kimi msobeliyor anlamadım....ama bildiğim tek bişi var sayfanın rengi çok güzel olmuş annecim....ruhunu serin tut
Bağlantı

13/3/2006 - tanımak
Yazan bethesna62
Tekrar tanımak güzeldi.İyiki varsın.
Bağlantı

18/3/2006 - selam
Yazan beyzaca
Bloğunuzu çok beğendim. Bende ziyaretinizi bekliyorum. Eğer izin verirseniz arkadaş listeme eklemek istiyorum. Selamlar. BEYZACA

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed