Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Sibirya Berberi

6 Haziran 2008 Cuma

27/1/2006 - Yüz yıl çiçeği
Nedendir bilmem taaaaaaa ortaokul türkçe kitabında okuduğumuz bu hikaye sabah sabah aklıma geldi. Kime ait bilmiyorum,sonra telif melif uğraşmayalım.

Adamın biri park da dolaşırken,bakıyorki yaşlı bir adam yerde bir şeylerle uğraşıyor,ne yaptığını soruyor yüz yıl çiçeği diktiği cevabını alınca,adı neden yy çiçeği diye soruyor,çünkü yy da bir açar diyor yaşlı adam ohoo diyor bizim ki boşa çaba sen göremessin ki ,iki yıl önce görmüştüm diyor adam.

Şimdi bu hikayenin kıssadan hissesi ne ,olmaz arkadaşlar hep armut piş ağzıma düş olmaz bunda da siz yazın ben öğreneyim.

• Yorum yaz!

27/1/2006 - selam
Yazan sureyyam
bu yazdıkların bana ne çok şey hatırlattı lalecim...) hangi birini yazayım.. şunu yazayım diorum... yok.. öbürü daha iyi .. bunu diyorum.. ııh olmuyor...:) işin özü.. illa bir karşılıklı olmalı güzel bir işe başlarken...yoo.. hekes üstüne düşeni yapmalı.. o yapıyor bu yapmıyor.. bana nebenden sonra tufan mantığını bırakalım arkadaşlar.. yürüyünnnnnnn savulun zındıklar biz geliyozzzzz.) allah alah deyip gider genç osman (ben nerdeyim be kimimmm hıı...bura nere... sevgiler
Bağlantı

28/1/2006 - tesekkürler
Yazan ipekyolu
merhaba sitemi ziyaret edip güzel duygularınıı paylaştığın için saol inan beni duygulandıran mesajlardan birtaneside sizinkiydi izniniz olursa sizi arkadaş listeme eklemek istiyorum
Bağlantı

28/1/2006 - selam
Yazan ipekyolu
biliyormusunuz nedendir bilmem bana yazdığınız mesajlar beni çok mutlu ediyor kullandığınız cümlelerden yola çıkarak sizin bana çok benzer yönleriniz olduğu kanaatine varıyorum son mesajınız beni çok güldürdü doğru söze ne denir birde ayrıyetten sizden bi ricam chat box koyarsanız daha iyi iletişim kurarız

Hiç yorum yok:

bennnnnnn

evden, sokaktan her yerden yani. Şahit olduklarım, paylaştıklarım, kızdıklarım sevdiklerim, okuduklarım ,İzlediklerim izlediklerim yani bennn

FEEDJIT Live Traffic Feed